? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Thursday, July 30, 2009

HALO , hOW r U?

Presenting The LEmB! Lemb is not a word from Lembab tau! tpi for Lembu.
ni lah haiwan perliharaan Alia. skrg femes btol dlm bilik aku.

Spt aku pernah kata(eh? aku pernh kata ke?) pedulik la.
- rumah kedua aku ni ada 3 bilik.

satu. bilik A. yg didiami oleh 6 orang. ini bukan bilik hantu ye. bilik ni mmg gelap sikit. aku tgkp dri luar sudahlah. x baik tngkap privasi org.
ini sepatutnya bilik aku tpi skrg bukan bilik aku.:DD


dua. hah! bilik B. bilik 4 orang. ni bilik aku. agak cerah sikit. sng nk intai lelaki kat blog A(waakaka. camni ke prangai aku? tidakkk.)aku malas nk tgkp gambar kat dlm sbb agak selerak. harap maaf. loker pn aku x tgkp.

tiga. bilik 2 orang. hahhhh..sah-sah taw ni pn bukan bilik aku. bilik ni sangatlah luas berbanding bilik 4 dan 6 orang.

okey. ni pulak meja study kami. kalau korang tgk kat blog update sblum ni. meja2 ni tersusun kat tepi kan? hahhhh...habis orientasi kitaorg design balik letak tgh. ni semua idea NDN. kantoi dgn abg teknikal UiTm buat bodoh sudahhh..hauahaua.
dalam gambar tu yg tgh duduk ialah Fifi. dia tgh menjamu selera tu.meja aku sblh kanan fifi.
sorrylah. meja aku agak selerak. kalau meja aku kemas nanti banyak plak benda kat meja aku. bak kata Fifi: "Meja kau kemas sangat. memanglah jadi mangsa barang,"
tp aku no hal punyolahhh!.:D
ni plak meja bertentangan dgn meja aku. sng kitaorg nk bercomunicate. apa-apa nk mcm nk mintak gunting je. boleh main campak2. hahaha.:P
yg ni plak dapur kami. ya. yg pintu tu tandas taw. setiap kali makan malam/siang/pagi. sinilah tempatnya. time ni aku dh simpan toaster aku. takot plak kena rampas dgn PK.sbb aku x mendaftar toaster. hihi! :P


signature kami! ni Rainbow Kay! comel kan? aku suka plak tgk warna dia. kalaulah aku lukis rainbow mesti failed & x secomel ni. maklumlah tgn aku keras. takde unsur2 seni langsung!


KULIAH bilik 19

group aku, DBS 1s. so dalam bilik ni kebanyakan nama bermula daripada abjad S/T? U/W.
alarh. kelas aku kelas biasa je. lagi dia terperesok sikit kat bahagian dalam. nasib baik aku x sesat cari kelas.

minggu pertama- awal2 lagi kitaorang dah diminta buat presentation untuk Sub MGT 162.(management larh). group aku group fantastic diminta menerangkan pasal Increasing of Diversity. agak seronok jugalah buat present pasal ni.

gambar atas si Zahid tu macam tetaw je aku tgh tgkp gambar. sheeshh.



reaksi wajah kumpulan 'Bantai la" sedang membuat presentation tentang tajuk "The Internet and Information technology'. yang jadi tukang bicaranya ialah si tinggi tu yang pakai baju belang. nama dia Syazwan Hafizi, kawan sebelah dia Wan ahmad Qushairi atau Kuchai, Syamira(mira) dan Umi Nadhrah.
tapi dalam 4-4. yg paling pandai bidas n jawab soalan ialah si Wan tu la. agak releven apa yg dia terangkan. tpi mamat ni ada masalah suka ponteng kelas. keje Math meniru plak tu. katanya "aku tgh cuba nk faham apa yg kertas ni ajar,"
boleh plak? faham2 jelah. dia kan Excited kuliah dh mula. lawl.
Nighty-night!

0 letak apa?: