? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Saturday, August 1, 2009

KHATAM QURAN

from left: Nur Afrina(Frina), Azfar & Afifah(Fifah)

Give around the applause to my Uncle & aunt's who had just finished their qorans. CONGRATS2!


well.actually diaorang ni dh khatam lama dh lah. just saje mau mengadakan majlis khatam kat rumah mereka di Jalan Duta because they're moving out to Ipoh on the next 2 month.

sebab tu lah saje diadakan majlis khatam. Kalau nak ikutkan uncle aku, oppss...sorry ah. takmo pggil uncle atau pakcik nanti azfar marah. lets call him azfar or abg azfar dah khatam sebanyak 3 kali pun(fuhh...dgn penuh bangga dia berucap di hadapan aku/shira/aimi bersama camera NIKON).

Yeah. he's only 23, baru habis study dalam course Mekanikal Enggineering. so dia kata kalau panggil uncle rasa mcm diri tua sangat! same like my aunt, yg sblah kiri tu nama dia Afrina she's only 16 and on the right was Afifah, same age.

Muda kan? dh jadi uncle and untie? hahaha. no biggie. aku pn sbnrnya dh jadi makcik sejak aku masih dalam kandungan mak aku lagi. anak sedara aku yg sama umur, si Amirul tu. now study in UIAM dalam jurusan asasi kerjuruteraan pn aku larang dia panggil aku dgn tittle kat dpn. except bila chatting, dia gurau2. tittle tu juga yg akan dibangkitkan. sheeshh..

ahli keluarga and saudara aku besar la. what to do? sampai aku confuse mana cousin, mana pakcik/makcik.huhuhu.

Nighty-night

0 letak apa?: