? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Sunday, July 26, 2009

Editing the old post.




hoi hoi ya hoi!

okey.rmmber i told u i wanted to show u Kolej Alamanda? okey now here it is.(im goin to be simple & fast. no time to long talk/type more details.)This is My i mean our Kolej Alamanda.24-tingkat. asrama yg paling tinggi lah daripada semua asrama UiTm i suppose. amacam tinggi tak tinggi tak? korang cuba kira drpd bawah. tingkat 16 tu adalah bilik aku.:DD

Gambar ni diambil ketika hari pendaftaran hari tu lah-27/6/09. on the first picture can u guys see a boy wearing specs & baju kemeja warna biru laut tu? muka cam cina-pek tu? hahaha. i dont how small world it can be(walaupun alamanda ni mmg kecik pn). but dat guy name was shazran afiq(btol ke nama dia ni? & yes dia malay larh), but biasa pggil afiq sudah.

aku x taw my housemate, Khairunnisa or best known as Kay rupanya kawan dia. & time orientasi aku satu group 'Roti BOM' dgn dia. and again bila nak main module 'Universiti kita' aku skali lagi sama group dgn dia. & he's the first Guy yg tegur aku sbb nak tunjuk gambar kat dompet dia pada aku. ahhaha. aku pn pelik sendiri but at least we spoke. & actually the picture above, aku main tgkap je, bukan sbb aku saje nk rakam muka dia okey. so no negative thinking! fortunate je.




okey, naik bilik time! mama dgn aku sesat sbnrnya. patutnya bilik aku blok B, tp mama bwk masuk blog A. nasib baik x naik tingkat 16 lg. kat car basement, i met my first housemate & roomate, Halimahton Solehah atau Fifi(dont asked why k?).

besar x ruang tamu bilik kami? yeah. its a condo allryte. satu rumah 12 orang.

pandangan bawah melalui beranda rumah aku la. Siapa punye s*t*n* jatuh dowh!?? siap hanger lagi. lawl.:P


okey, lepas suai kenal-ibubapa pn dh balik. dalam housemate aku ada 12 iaitu:
-Nur Diana Natasha or known as NDN
-Athirah binti Abdul Malik known as Atie.
-Amira Tasha known as Tasha
-Nur Alia(kembar nama akuh! haha)
-Nur Syuhadah
-Nur Liana
-Nur Syafiqah known as Fiqah/eiqa or CL(haha)
- Halimahton Solehah known as Fifi
-Farah Najihah known as Farah
- Nur Khairunnisa known as Kay
& Nurul Ain known as Ayu.

time ni kitaorang tgh tgk permandangan waktu malam kat beranda. nampak cantik kan?mlm2 bosan. lepak ah tgk mat rempit menghabiskan minyak.



Malam tu. Ya ALLAH! bosan gle tak dapat dikatakan la. 2 jam duduk je tak buat apa2. sbb abang2 PM tgh sibuk uruskan budak2 yg tak complete dokumen dia untuk hari pendaftaran hari isnin nanti. tgk ah sampai terlelap Fifi tu. ehemmm..sbnrnya nk tgkp drpd muka. tpi tak dpt. Kay cuba juga tp kesampaian. adoiyai.:P


Isnin la-29/6. hari pendaftaran bermula. semuanya berlangsung kat basement bawah. tpi masa nak tunggu dia. ya-RABBI lama bangeettt! naik panas punggung aku. & mulalah timbul perangai nakal & jahat nk potong rambut org..huahuhua.:P

Gambar atas: tgh sesi tgkp gambar utk card matrix. hebat jugak diaorg bukak photo booth kat basement. camne diaorg design byk2 booth siap dgn computer lagi kat dpn. yg pelik? mana diaorg dapat plug?

Gambar bwh: aku baru lps amik baju batik Uitm. saje tgkp gambar bdak2 bwh tgh menyerahkan dokumen pada pihak atasan.



Nie time bersukan/beriadah. tapi rasa mcm bukan riadah je. bosan sgt sbb asyik main tepuk2. beside chicken dance itu lain la. agak exciting sikit. tp moreover bosan. oleh sbb itu kami main tgkap2 gambor.:)


nie waktu hari khamis. yes. itu lah baju batik UITm kitaorang.. aqua blue. hari khamis tu pn agak membosankan. turun2 je awal bukannya ada aktiviti apa2 pn selama 2 jam. so kebanyakan diaorang dh terlena sbb ngantuk & bosan.


saat menaik lift adalah saat yg paling membosankan dan merimaskan hidup. memang penuh yg amat. skali naik lift nak berbelas atau berpuluh orang. mana tak lift boleh runtuh. kalau sape2 yg malas nk tunggu lift boleh dipersila panjat tangga ye. huhuhu

hari jumaat sepatutnya menjadi hari terakhir kitaorang. sebaik sahaja diumumkan kitaorang boleh balik. apalagi ramai ah dh gelek beg siap nk balik. aku pttnya balik gak malam tu. tpi bila dgr ada karaoke malam tu.cancellll.....hahaha.:P so ramai ni je lah yg tggal malam tu...



so ni gambar yg sempat aku rakam time habis tu lah. sorry gak hampir kebanyakkan gambar blur. biasalah camera hp. low class + lapuk pnye. lain la camera nikon semua tu. tp apa boleh buat. aku kan miskin. huuuuuuuuuu.:(


dat all i guess bout orientation. sorry ah. mls nk cite detail sbb x byk benda yg melekat kat kepala otak nie. huhu.:)
nighty-night

0 letak apa?: