? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Sunday, April 5, 2009

HAPPY BIRTHDAY KETUA KULI-KUH(A.NATHAN)

hari paling menarik, paling exciting la dalam minggu nie. 5/4/09 ialah Harijadi ketua department magazine aku iaitu Nathan. yeah. dat indian guy la. apa lagi. so, sempena harijadi dia kami(aainaa, aku, aimi, Fazli, Ika, Naz, Liyana, Azrin, Firdaus except for Arif Zamri yang terpaksa bekerja pada hari ahad. adoi. ko ada lagi best dowh!) berpakat mengenakan gathering yang akan di'belanja' oleh Birthday boy sendiri.


hahahha. pelik tak? harijadi Nathan tapi Nathan yang belanja kami semua makan satay. hohoho. takpe-takpe dia kaya. Muahahahha!~ so, pagi tu, aku dengan aimi dah standby pukul 10 nak pergi. tapi sebenarnya Aainaa datang ambil pukul 12:30. so takpelah. we'll wait.hehe.:)


Aainaa pada awalnya pesan kat aimi suruh bagitahu Fazli mintak datang ke rumah aku. tapi maybe Fazli tak dapat mesej aimi so dia tertinggallah di belakang. Nak tak nak Nathan yang baru sampai dengan Firdaus kat Taipan di kedai Restoren Sate(Hj. Samuri) terpaksa berpatah balik ke carrefour utk pick up Fazli pulak. Habis minyak motor dia. takpe. minyak dia, bukan minyak kita. wakekekeke.:P

Pukul 1:20 petang baru Nathan sampai dibonceng oleh Fazli. Muka Fazli lepas turun motor gila taknak kalah. macam pompuan je tengok dengan rambut macam ala-ala fringe lagi. muka pun pucat je semacam je. sampai-sampai terus duduk sebelah Liyana pasang earphone. hohoho.

YEAH! scene paling best iaitu MAKAN! Nathan order 30 cucuk sate ayam, & 30 cucuk sate daging. bila sampai nak order sate perut. cuma Liyana dengan Aimi je yang nak sate perut. Aainaa dengan Naz dah buat muka mual setiap kali sebut nama sate perut. hohoho. takleh blah betul. Memandangkan kami ada 11 orang. so satu meja 20cucuk sate. aku, satu meja dengan Aainaa, Aimi dan Naz. manakala meja kedua diduduki oleh Liyana, Fazli, Ika & Firdaus. meja ketiga. erhum...biasalah...nama siapa takde tentunya, Nathan, Azrin dan Fadhli(dia ganti Azrul tak dapat datang.)


tetapi antara ketiga-tiga meja, meja pertama ada juara bertahan makan sate terpantas. dalam masa 10 minit je, licin pinggang sate. cuma tinggal batang je. huahuahua. tak cukup dengan meja kitaorang punya sate, meja kedua punya sate pun kitaorang bedal. Muahahahhaa.!~ siapa punya angkara? mestilah Naz. tak percaya? tengoklah Video bawah nie. hehehe.:P




Scene makan!
Yana dengan muka pura-pura terkejutnya. entah bincang tentang apa masa tu. tak ingat.

Yana: Woi, Faz, sate tu aku yang punya! jangan ambik. aku nak.
Fazli: Takde Takde. siapa dapat dulu dia punyalah.

Lepas dapat makan semua senyap je. Fokus pada makanan. hohohihi.

selera betul Aainaa dengan Naz melantak Sate sampai mangkuk kuah kacang yang besar tu pun aainaa bedal licin. Jangan membazir kata Aainaa. bagus-bagus.keh3.:P
Scene 2.(Subang Parade)

menanti Bas Mini dengan sampai(Yin dengan Fadhli angkat tgn mahu thn bas)


pukul 3:30 kami mula bertolak keluar daripada Taipan dengan menaiki bas mini untuk ke subang Parade. and guess what time baru kitaorang smpai subang Parade?


4pm? takkk..

4:15pm? lagi takkk...

4:50pm baru kitaorang sampai subang Parade. kitaorang yang aku maksudkan ialah Aimi, Aainaa, Aku, Fazli, Fadhli dengan Azrin. Firdaus dengan Nathan dah sampai awal dah naik motor Nathan. manakala Ika, Naz dengan Liyana dah balik rumah pukul 2:30 tadi sebab Naz nak bawak emak dia pergi mana tah. aduhhh.. tak best la camtu. kitaorang belum sampai adegan kemuncak harijadi Nathan.


Tapi takpe. operasi kami masih berlangsung. kami(budak naik bas mini) jumpa Firdaus dengan Nathan tengah berteduh dekat starbuck carrefour. apalgi, aainaa, aku dengan Firdaus pun bagi alasan nak pergi parade nak pergi toilet sakit perut. padahal aainaa dengan Firdaus, Fadhli dengan Azrin pergi beli spray snow dengan spray hijau nak kenakan Nathan sebentar nanti di padang ss17. port baik punya. kad birthday jugak kitaorang beli, kitaorang buat macam kitaorang buat dekat birthday kak Mas lepas.


so kitaorang amik port kat mcd utk buat semua operasi tu.
Aainaa menjadi orang pertama yang tulis kad ucapan birthday tu. kemudian baru aku, then firdaus, Azrin, Fadhli, Aimi dan Fazli. Nathan kitaorang suruh tunggu kat tepi TGI Friday. tapi kata Aimi dengan Fazli, Nathan pergi toilet, perut dia memulas. hahahahha. aku faham. makan banyak sangat tadi. padan muka. hohoho.


Tak lama kemudian, aainaa pasang idea baru tentang tepung yang aku bawak(jangan main-main aku bawak tepung gandum 1kg tahu! hehe. habislah Nathan lepas ni gatal-gatal badan) apabila dia nampak tisu mcd. Aainaa cadangkan kitaorang balut tepung dalam tisu. kitaorang apalagi on je.


sekali tgk tepung ni macam dadah ooh. hahaha


tengah syok-syok balut2 tepung, tiba-tiba Firdaus jerit kata"Nathan ada kat atas tengah tangkap gambar kitaorang. apalagi, kelam kabut aku dengan aainaa sorok tepung 1kg dengan tisu.

ingatkan Nathan nampak tepung yang aku pegang. rupanya tak nampak. dia ingat kitaorang balut hadiah utk bagi dia. hahahaha. lagi baikk..plan still berjalan lancar. tapi sebaik semua operasi dah bersedia. kitaorang pun keluarlah daripada subang parade. tengok-tengok. langit kat luar dah mendung tanda hujan lebat bakal turun. apalgi berlari anaklah kitaorang pergi padang 17. sampai-sampai, aainaa dengan aimi dah pergi menyorok dekat taman gelongsor, aku, Fazli, Nathan, azrin, Firdaus dengan Fadhli berteduh dekat rumah Kitar semula. tunggu hujan redha baru kitaorang tengok Nathan dah berlari ke arah aimi dengan Aainaa, Firdaus lari dulu sebelum aku ikut daripada belakang. susah kot nak lari, lopak besar gila. kaki aku tenggelam. ada satu masa, Firdaus boleh break mengejut sebab ada lopak besar gila babeng kat depan. aku dah nak tergolek jatuh. nasib aku tarik baju dia..kalau tak hadoihh...


so operasi membuli telah bermula. sila lihat video di bawah.Tapi sorry la. ni tak berapa clear. sbb aku asyik berlari-lari menyelamatkan diri.and aku asyik terbalikkan camera hp akuh. Nanti sampai masa aku akan upload aainaa pnye video aite?enjoyyy!~


Gambar video ini di-captured oleh aku sendiri dalam keadaan kelam kabut. aku masa lari daripada nathan tu macam tengah lari daripada penyamun ooh. hahahahha. lawak gile. nasib tak jatuh dalam lopak air.(firdaus gelak macam hantu. hahahha. sape korg dgr gelak paling besar hah itulah dia.Firdaus budak Sarawak, ex-partner aku dengan Nathan)



aku saje cari pasal dengan azrin bila dia sorok kat bawah gelongsor, apalgi aku jerit ah"Yin tak kena Yin Tak kena," lawak aje bila tengok Nathan lari macam lipas kudung kejar Yin. wakaka.






Video ini pulak di-captured oleh Aimi Nadhrah. korang boleh tengok betul-betul bagaimana aku di kejar Nathan. hahahaha.:P aku yang pakai baju warna putih. orang cokodok yang tgh duduk itu lah birthday-boy. hahahhaa.:P tengoklah bagaimana kami bermain baling tepung & spray dalam hujan lebat. muahahaha.:P

Aainaa, Firdaus dengan Fazli dah jadi cokodok dah pun. hahahhaha..

Birthday boy dah jadi kambing. membersihkan diri dalam lopak air. sebab hujan dah berhenti. keh3.:P

Last day for Firdaus cokodok. sebab esok dia sudah mahu fly pulang Sarawak. Thanks weyh sebab banyak tlg aku. sorry kalau aku banyak bising + membebel kat kau bila kita kerja masa tu.kau pembantu aku yg terbest! :DD


P/s: kalau Arif, Liyana, Naz dengan Ika ada lagi gempak. especially Arif. confirm2 dia akan kenakan aku sebab aku pemenang award paling bersih. tak kena tepung kat badan aku(padahal kena cuma aku pakai serba putih. huahuahua.:P)

0 letak apa?: