? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Tuesday, April 7, 2009

TAgged lah.

Tagg ini dh lama dibuat oleh Anna, tapi aku lambat nak buat. sorry la. takder masa lorh nak buat. kalau nak buat pun tempat tak sesuai. gambar tak ambil nak upload pun susah. so skrg aku dh boleh buat. :)


1) snap the picture of both inner and outer of your purse:


ni gambar depan dompet aku tapi sebenarnya aku tak berapa pasti yang mana satu depan dan belakang dompet aku. Tengok 2-2 sama saje. takde beza pn.
Tengok! kan aku dh bagitahu...sama tak? ada perbezaan tak?yg atas ni gambar belakang dompet aku. dompet ni nampak je lapuk buruk & Low class. tapi sebenarnya ni dompet dibeli di London hadiah daripada sepupu aku, Sharifah Farah binti Syed Rani.
Nie view bahagian dalam dompet 'Lapuk' aku.
Lasly, bahagian duit syiling aku. tapi dh nampak macam tempat buang sampah je. hahaha.:P

2. Introduce your purse brand,price and where you buy :
-Aku taktahu purse aku brand apa. dibeli di Kota London entah kat mana and aku taktahu harga dia berapa sebab ini hadiah daripada sepupu aku, Sharifah Farah yang baru tamat belajar di UK 2 tahun lepas.

3.Take out whatever its inside your purse :
Tak banyak benda dalam dompet aku. sepatutnya ada banyak. tapi minggu lepas aku dah buang termasuk resit maybank aku. huhuhu:


1) tiket wayang 'Flushed away" yang bertarikh Nov 04,2006. hahahah. gila lama aku punya tiket ni tak dibuang2. aduh sayangnya nak buang sebab ada saat2 manis aku. tanda aku FiRST time dapat keluar dengan member2 aku lepas habis exam PMR.

2) Tiket wayang 'cicak man' yang bertarikh dec 10, 2006. sama je masa. apasallah aku simpan benda alah ni. ni wayang aku tgk dgn sape eh? tk ingat.

3)Card bank ATM aku. kalau nak keluar2 duit aku cucuk ah kat ATM. tapi skrg terasa macam nak tggal kan je kad ni kat rumah setiap kali aku keluar. leceh ah setiap kali keluar confirm duit pun keluar. adoi.:((

4) Lesen L aku. eyah. esok adalah hari terakhir aku bergantung pada lesen L ni. esok iaitu 9/4/09 aku bakal menduduki EXam JPJ bagi mendapatkan lesen P. hohoho.:) tak sabar + takot. say bye-bye to lesen L. hehe

5) benda nombor 5 adalah Kad pengenalan aku. jangan tgk gambar aku yg sedia buruk. gambar budak2 plus sengal diambil ketika aku masih berumur 12 tahun. huhuhu.:(

6) kad ISBN, kad ni aku tak tahu apa motif aku buat. tapi aimi yg beriya2 nak buat tapi aku taktahu berapa duit dalam bank ISBN aku. :s

7) Bonuslink kad. kad ni aku buat ketika lepak dengan Nik Aisyah kat Parkson Pyramid. Nik Aisyah la yg galakkan aku buat. aku follow je.heheh.:P

8) Gambar Aku, Nadhira, Aimiazie and Nik Aisyah yang diambil ketika keluar kat Parade di MCD. hahaha. mesti menjadikan simpanan.hehehe.:)

9)nombor bank aku. ayah aku bising bila aku simpan 2-2 kad bank aku dalam bank. hahahaha.:)

lastly, aku terlupa nak keluarkan sekali duit dalam dompet aku. maaf. duit dalam dompet aku cuma tinggal rm8.00 je. hehehe.


4.Tagged other 7 person.
-Kaza NizamShah
-Aimiazie
-Indera Iskandar
-Aimi Nadhrah
-Shaza
-lagi dua saya taktau nak sape. huhu.

5.Comment ur friends (who tagged you) purse:
- Aku mahu dompet macam kau seyh. tapi taknak ah mahal sgt. cantik.;D

wachaaaaaaaa!

0 letak apa?: