? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Thursday, February 5, 2009

Perbandingan Ketara

TINGGI-rendah



tentang ketinggian aku yang sememangnya aku rendah. Katik. Pendek. Ketot. hahahha. benci nama-nama nie. Tengok-tengok-tengok...shortnyaaaaaa akuh. hahaha.


siapa si Cina tinggi lampai sebelah aku tu yek? Hmm..he's not my special guy okeyh? lol.


Itu..Leonard Tan Chang-yi[betul ke nama dia?] dia EX ketua pengawas sesi 2007/2008. hahaha. the most pervert headprefect from all EX head prefect. hahahahah. tapi dia tak seteruk pervert yang korang sangka. Dia ni baik ooh..biarpun dia pervert. hehehe.


he's quite funny. & slalu kasi tumpang balik kalau nampak aku atau sesiapa tengah jalan kat tepi jalan. so he's kinda like OUR[mean for all of us yang pernah naik kereta dia] driver. heheheheh.


Tapi itu bukan persoalannya kat sini...sini aku saja mau korang tengok jarak ketinggian aku dengan si Leonard ni. Macam anak dengan Bapak kan? Kan? Har har har..


actually that guy was wayyyyyyyyyyyyy to TALL...bukan sebab aku pendek sangat pun.


tapi sebenarnya aku pendek antara terpendek daripada member aku ah dulu. sekarang dh tinggi sikit kot.ngehehehe.:PP


Wachaaaaaaaaaaaaa!~

0 letak apa?: