? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Thursday, February 5, 2009

ANDA RESAH? MENANTI RESULT AKU?

aku yakin pasti jawapannya Tidak kan? hehehe. 'Tahu tak mengapa'


Ngeheeeeeee/:DD


Tanyalah akuh, mengapa Akuh gembira harini?


ishh..Lambat ah korang tanya....aku jawab terus ah..


AKU LULUS UNDANG2 LARH.[saje je ko eyh? nak kecoh2.. DIAM2 SUDAH. lawl.]


blog aku apa ko susah?


Akhirnya lepas rintangan menjawab soalan yang rasanya paling aku malas sebab kena membaca & belajar. habiskan masa aku nak melepak je. keh keh keh.


Test undang-undang tersebut diambil di Subang Square, Jalan ss15/4B. Punyalah Walid, akuh & Aimi bertawaf satu Subang Square daripada EAST WING ke WEST WING...baru jmpe.


Baru excited nak buat...tapi...


malangnya orangnya pergi LUNCH break daa....Haih. sengallah.


so Kitaorang ambil exam Jam 14:44[2:44petang la kiranya]...tapi yang terbestnya akuh buat exam tu...aku rasa aku tengok jam kat dalam komputer tu, masa macam dh singkat taw. rasanya macam aku dah duduk lama buat 50 soalan undang-undang campur dengan ujian Mata[10/10] dengan ujian Statik[which aku gagal for the first round. nasib dia bagi peluang kedua. ahhahaha.segan akuh. senang mcm tu boleh gagal.ish3.:P][8/8].


Handphone aku kena lock..i mean kena di OFF kan. so aku x taw jam pkul brape time tuh.


so aku main keluar sudah...dengan muka tersenyum kat Walid aku yg tgh dok sibuk buat kerja dgn laptop mama.


Terus aku kutip slip markah aku kat penjaga dia.


dapat-dapat je slip tu....aku tengok timing aku habis......


14 minit 22 saat je aku buat?? Gila cepat? asal aku terasa lama je dalam bilik tu. sampai bdan aku dh terasa mcm sejam diletak dalam freezer. bontot pn terasa panas je.huhuhu


maknanya aku mula pukul 2:44pm & habis 2:58pm. & Aku lulus! takpayh duduki another test. YEAY! habis beban yg satuh.:))


Wachaaaaaaaaaaaaaaaaaa!~

0 letak apa?: