? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Saturday, February 7, 2009

Iklan ini hanya untuk....


Rm 16.50[harga jual],
rm22.50[harga asal]


Rakan-rakan realiti akuh sahaja. kepada rakan siber kuh. harap maaf..iklan ni tak dikhaskan untuk anda. Jangan kecewa. Anda Masih ada peluang lain. Keh3.:P


kerana Iklan gambar di atas bertujuan untuk menjual baju bersaiz "S" kepada kawan-kawan aku yang kurus. Aku nak jual pada rakan siber. tak tahu pulak bila boleh jumpa ye tak? so kepada member-member perempuan[semestinya] akuh, tak kiralah yang tengah sekolah atau sebaya aku.


Mari-mari aku jual baju ni dengan harga rm16.50 sahaja. Kalau harga sebenarnya ialah Rm22.50. aku bagi diskaun sikit. MARI-MARI....terhad aje. akuh jual baju ni sahaja. Masih bau kedai.. Jangan risau. hahahha. :P


Sesiapa yang berminat....Sila hantarkan Khidmat Pesanan Ringkas anda[sms larh] atau call akuh pada nombor yang tertera pada Handphone anda. Kalau takde, Hah! pandai-pandailah carik nombor akuh. tapi akuh tahu korang mesti nak sms punya daripada call. biasalah kata Mahal.huhuhu.


Cepat-cepat....sementara Handphone akuh masih On!


LAWL!


sekian..daripada peniaga tak berlesen..HUAHUAHUA.:P


Wachaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!~

0 letak apa?: