? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Thursday, February 5, 2009

SELAMAT HARI WUJUD

kepada Nik Nur 'Aisyah binti Nik Muhamad Ghazali...


mereka sudah membesar-besar-besar. Aku masih kecil-kecil-kecil..Opp..silap. jangan salah faham..maksud aku umur aku masih kecil la. bukan aku budak kecil. hehehehe.


Many Happiness returns for the days,weeks,month && years dear...Cheer up! jangan sedih-sedih sudah. Gembira-gembira selalu. Yang berlalu tu sudah. Aku tahu kau kuat & Tabah. tengok kau dah tak macam sewaktu yang dulu.


Banyak lagi lelaki lain di luar. so sempena umur kau yang kelapan belas[tua dh ko..hehe]. ENJOY the life as it begins. tapi jangan sampai lupa diri plak. ngeh3.


Again, Happy Birthday aite.:) & A Happy New Year. hohoho.:PP


Wachaaaaaaaaaaaaaa!~

0 letak apa?: