? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Wednesday, February 18, 2009

Brrtt..BRRTT.


Akulah: Hello?

Akid[in fast mode]: Hello, this is Baskin Robin, can i take your order?

Akulah: (gelak) Sape nie? Bila pulak aku order-order ni? Jangan main-main.

Akid: Betol la, mana ada main-main.

Akulah: Yelah-yelah, habis sape nie?

Akid: Teka arh sape...

Akulah: Mana tahu. tapi suara dengar macam Familiar semacam je.

Akid: (gelak) ni akulah, Akid.

Akulah: Oohh. Lar..kau ke Akid. Ingatkan siapa yang call aku. Apa mimpi kau tiba-tiba je call aku ni? tak pernah-pernah pun.

Akid: Hahaha. Cuak cuak. Kau tengah buat apa? kerja ke hari ni?

Akulah: Tak ah. aku tengah lepak-lepak depan TV je. Hari ini aku cuti la. Apsal?

Akid: ooh. Takdelah, Ni ada orang nak cakap dengan kau ni. Jap.

(talian bertukar tangan)

Zai: Helo?

Akulah: Helo. ni sape?

Zai: Alyaa, tak ingat ke? Tekalah sape.

Akulah: (terdiam sebentar) Tah, Aisyah ke?

Zai: Ni Akulah wei, Zai.

Akulah: Oh Hai! Zai, Apa kabar weih? sorry la tak cam dowh suara kau tadi. Jarang dengar dalam phone. Lama tak jumpa.

Zai: Tulah pasal. Aku sihat aje. Kau? Weih bila nak datang sini?

Akulah: Aku pn okey je. sini? Sini tu mana? Pyramid?

Zai: Ha'ah, mana lagi.

Akulah: Tahlah. Semalam aku ingat memang nak turun pyramid. Tapi memandangkan duit akuh takde so duduk rumah je la last minute. Kau kerja kat Baskin kan?

Zai: Ha'ah, Kau nak datang dengan Aisyah kan?

Akulah: Eh? ye kot?

Zai: Patutlah, tapi Aisyah tak datang pun. semalam dia sms aku dia kata nak datang pyramid hari ni.

Akulah: Eh, Kejap2. Bila pulak aku berjanji dengan Aisyah? Aku tak contact pn dengan dia.

Zai: Oh tak eh? Takdelah aku ingat kau datang dengan Aisyah.

Akulah: Bukan Aisyah kerja dekat Pyramid ke? dekat Parkson. buatpe dia kata dia nak datang pyramid?

Zai: Huh? Lar. ye ke? semalam dia tak beritahu aku pun dalam Phone.

Akulah: Maybe dia lupa kot. Alarh..si Akid tu pn tahu yang Aisyah kerja dekat Parkson Pyramid. takkan dia tak bagitahu kau kot? haritu kitaorang borak dengan dia kot. Pergi marah Akid. Marah dia.(gelak besar)

Zai(gelak): Macam-macamla ko ni. eh, okeylah. nanti-nanti aku cakap dengan kau lagi. Kau nak cakap dengan Akid balik ke?

Akulah: Ha? Bolehla jugak.

(Telefon bertukar orang)

Akid: yo?

Akulah: Weih, Kau call aku semata-mata nak suruh Zai cakap dengan aku ke?

Akid: Ha? Takdelah. saje je la. Rindu!(Gelak besar dia)

Akulah:(gelak jugak) banyaklah kau punya rindu tu.

AKid: Oh ya, aku dah cakap dekat Aimi suruh tolong reserve kan CD lagu Olivia taw.

Akulah: Olivia? Lagu ke tu? okey2. boleh takde hal.

Akid: Lagi satu.....aku nak discount boleh?

Akulah: aaa? Discount?(aku pandang aimi di sebelah) Cd boleh dapat discount ke hah?

Aimi: Boleh. Kan hari ni dah mula MPH sales.

Akulah: Oh ya! boleh kot. Lupa pulak aku.

Akid: Ha, bagus2. jangan lupa taw. reserve kan. Okeylah aku nak sambung kerja ni. Chiow dulu arh. Thx. Assalamualaikum.

Akulah: Oraite. Waalaikumusalam.....


hahahahhahh


ingatkan siapalah yg call aku tu. ingatkan Abang Andi saja nak main-main kan aku guna talian MPH[biasalah kalau kat MPH abang Andi je yg suka main-main guna ayat awal tu]. suara Akid pn dah lebih kurang suara macam Abang Andi time aku call dalam Phone. Patutnya tadi aku balas,


"WRONG NUMBER, WRONG NUMBER"


kat si Akid tu....LOL>:P


Tapi memang tak boleh blah ah si Akid ni. sejak bila pulak dia pandai main-main guna ayat Rindu dengan aku nie? Waah. Akid sudah besar sekarang. dah kurang dah segan-segan dia berbanding waktu persekolahan dulu. pemalu habis.:DD


Wachaaaaaaaaaaaa!~

0 letak apa?: