? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Tuesday, February 17, 2009

TerPaksa

Kak Yatt dengan kak Sarina la nie. Kan tak pasai2 free2 akuh kena usik dengan 2 orang pembaiki mesin CIMB kat tepi elevator tuh.


Takdelah. Pada awalnya aku nie malas gilak la bukan setakat malas. leceh pn ada mahu pigi break. Tapi si Nathan paksa jugak akuh pergi makan.


Akulah: Saya takde duitlah Nathan.

Nathan: Nah, nah saya bagi duit kamu pigi makan. Kalau tak makan siap kamo.

Akulah: eh, Eh. saya ada duit. duit kat dalam Beg. Mana eh nak cari buku Clive nie eh Nathan? x jumpa ah.[aku cuba tukar topik]

Nathan: Nanti2 la kamu buat return sekarang pergi makan. ambik duit ni.

Akulah: Takpayahlah. Nanti pandai2 la saya cucuk duit.

Nathan: Ambik! Kang Aku sumbat dalam poket seluar ko karang.

Akulah: Yelah2 aku pergi. Tapi taknak duit!


Okey, dah punch out. sejam aku break. aku nak buat apa? Hmm..pergi solat Asar dululah. lepas tu ronda2 jap. Tak makan pn. sebab duit takde kot. Malas ah nk makan.


setengah jam berlalu, Hah, dah okey la nie nak balik masuk kerja. so Akuh jalan la pergi ke arah elevator depan kedai baju sukan tu. akuh tengok kat bahagian atas elevator nampak ada orang pakai baju Merah J%mat odw nak turun, kat sebelah dia plak nampak ada minah pakai baju hitam putih berbelang. confirm ah itu Kak Sarina dengan kak Yatt. nak turun makan kot.


Nampak daripada atas, aku dah mula senyum2 sendiri. Tak perasan pulak kat depan aku ada pengawal tengah pegang pistol revolver tgh pandang akuh. Oh, tak perasan plak mesin CIMB tengah dibaiki. Lantaklah. bukan aku nak curi pn.


Sengaja aku tunggu depan elevator. sambil tersenyum2. Kak Yatt dengan Kak Sarina nampak akuh. buat2 tak kenal je. tapi muka senyum. Lepas tu akuh nampak Kak Yatt bisik2 dengan Kak Sarina. Kak Sarina gelak2.


Akulah: Hah2! apa bisik2 ni.

Kak Yatt: Eh ya cik, saya nak kupon jimat kat depan baju cik ni. cik potonglah kupon atas baju cik ni bagi saya.

Akulah: Cish! Kak Yatt! Tak senonoh betul. Baju Kak Sarina ada taknak buat. Baju saya jugak dia buat camtu. tak malu betul.

Kak Yatt[gelak]: Kau break ke Alyaa? dah makan belum ni?

Akulah: Yep on break. tapi tak makan la. takde duit la.

Kak Yatt: ye ke? Oh lupa pulak dia tunggu cik abang dia datang kat atas tu sebab tu la taknak makan. Tak sabar2 nak jumpa.

Akulah: Siapa cik abang Alyaa! sengallah[tanpa sengaja aku terjerit agak kuat sikit sambil gelak2]


aku baru mahu membelok naik elevator bila tiba2 ada 2 org pembaiki mesin CIMB pakai baju warna putih tegur aku[salah sorg drpdnya]:


Pekerja 1[sambil senyum2 gatal]: Hai, adik, tak makan ke? Takde duit eyh? nak duit abang boleh kasi..

Akulah: Eh, takpe-takpe. saya dah habis break.lain kali aje eh.


aduhai. Kak Yat ah ni. tgk dh kantoi dengan org CIMB baik plak hati nk belanja org makan. sengal seyh. buat aku malu sudah tiba2 dia tegur aku nak belanja makan. cish3. takpe2 at least Nathan tak tahu aku tak makan. Thx Arif sebab tak bgtaw Nathan. Hohohoho.:P


P/s: Nasib baik jugak Kak Yatt & Kak Sarina tak nampak org CIMB tegur aku. Kang tak pasal2 ada gossip terkini lagi pasal akuh. huhuhu.


Wachaaaaaaaaaaaa!~

0 letak apa?: