? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Wednesday, February 18, 2009

NO SCREAMINGGGGG pls........

Liyana: Alyaa! Kau jaga balik cashier kau. aku nak pergi break la.

Akulah: Okey. kau pergi ah punch sat lagi aku datang.

Akulah: Fir...kau jaga eh barang2 aku ni.

Firdaus: Orait.


berlalu ke cashier depan. Nampak Kak Sarina & Kak Tiqah sedang syok berborak. apa lagi...Aku join the club ah.HOHOHO.:P


Kak Yatt: Sar..kau tolong Akak jap.

Kak Sarina: Alamak, kak, kaki saya tak dapat nak gerak la.

Kak Yatt: Hah, Banyaklah cengkadak kau tu. cepat.

Akuh, Kak Tiqah & Kak Sarina gelak je tgk gelagat kak Sarina pura-pura buat kaki terpeleot. malas nak bangunla tu.


Tiba-tiba datang customer cina perempuan berserta 3 org anak kecil & seorang maid dia mahu bayar. Anak dia ada 2 lelaki seorang perempuan. dalam 3-3 anak perempuan cina tu, Anak perempuan dia tu paling bising....eh, ayat tak best pulak patutnya guna ayat nie:


"MEMEKAK!"

Nak tahu kenapa? camni...perempuan cina tu nak bayar kat cashier kak Tiqah. dia nak bayarkan buku anak-anak lelaki dia. tapi anak perempuan dia nie takde beli apa-apa. bukan takde beli apa-apa tapi Mak dia tu Forbid budak tu utk beli buku.

Bila budak tu letak buku tu atas meja cashier mak dia kata:

"No i wont buy for you,"

Apalagi, budak tu meraung ah. keluar la High pitch, lontaran Vokal yang paling TERTINGGI aku rasa.kalah budak -budak AF, ONE IN THE MILLION semua. Mula-mula dia meraung2 sederhana kuat..sambil nangis. Aku dengan Kak Tiqah boleh lagi bertahan dengan tangisan & Raungan budak perempuan tuh..

Tapi bila mak dia buat donno. & buat-buat tak dengar. Apalagi keluar la HIGH PICTH NOTE TAHAP BOLEH KASI PECAH SEMUA TINGKAP DALAM MPH nie. seriously akuh cakap! tak boleh tipu punya!

Taik telinga yang keras dalam telinga aku ni pun boleh cair dowh dengar jeritan budak perempuan yang tak beragak tu. Berdesing telinga akuh mendengarnya. bukan sekejap jeritan dia tu bergema. Lama siot. dalam 2-3 minit tu..

dalam-dalam budak tu jerit lantang nak mampus...aku dapat dengar telinga kanan aku bunyi:

"POP"

maknanya taik telinga aku dah keluar semua ah tu. tggu time gegendang telinga akuh ikut sama terkeluar soket dia... Aku pandang Kak Tiqah. Nak tergelak akuh tengok muka Kak Tiqah masam gila macam buah kedondong. Aku faham-aku faham.

Aku rasa jeritan budak perempuan tu sampai orang lalu lalang kat bahagian LG Subang Parade pun boleh dengar dowh. sesape tak dengar memang sah pekak.

tak Lama, akhirnya customer cina & budak perempuan tu dah blah. Then Kak Tiqah dapat panggilan daripada Aimi di Cashier belakang.

Aimi: Kak Tiqah. sape ganti cashier belakang ah?

Kak Tiqah: Apa dia? Cakap kuat sikit dik. telinga akak dah pekak dah nie.

hahahahahhaha. memang pun. aku pun setuju. Aku rasa Kak Yatt semua staff MPH yang buat housekeep kat belakang pun dapat dengar jeritan yang maha Syahdu daripada budak perempuan tu tadi. Adoi. bengang-bengang.

Mak dia pun satu. Kawallah sikit anak perempuan dia tu. Bagi aku, budak tu dah kira biadap gila sial. Kalau itulah anak aku. memang dah lama aku tampar pipi dia. Tak pun heret balik rumah. cubit ketam pun sebagai hadiah paling utama. ni mak dia buat-buat rilek je muka. memang sah telinga mak dia dah lali dengan jeritan anak dia tu.

Kak Aisha yang datang nak pergi solat pun pandang slack kat Mak dia. sape tak bengang kot? sini public. kawal la anak tu. kalau nak melalak pergilah kat pasar borong. situ sesuai utk tempat org yg suka melalak & Memekak macam anak dia tu. huhuhu.

Wachaaaaaaaaaaaaaaaaa!~

0 letak apa?: