? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Tuesday, January 20, 2009


sekadar gambar hiasan.:PP
Pengemis betullah kau

gaji dh lumayan...ko mintak jugak duit kat aku. bkn kat aku je, kat semua staff MPH. gaji kitaorang seciput pun korang nak jugak. sengallah. Menyesal pulak aku bagi kau..biarpun RM2 tu tak seberapa tapi bagi aku, duit tuuuuu...


The good thing i told Kak Aisha. Kak Aisha pulak bagitahu ketua sekuriti(kak Leha). Aku pelik bila Kak Aisha dengan Kak Leha tiba2 je dtg kat aku bila aku tgh cari majalah untuk RETURN. Kak Leha hulurkan aku rm10..'Eh? buat apa pulak nie?"


Kak Aisha: Kan budak tu pinjam kau rm10? Kak leha bayarkan.


Akulah: Dia pnjam rm2 la kak Aisha bukan rm10.


tanpa byk soal Kak Leha bagi aku rm2. dengan pesanan jangan kasi diaorang duit lagi biarpun diaorang mintak. Mcm CILAKE je. no wonder la korang asyik usha2 aku time aku jadi cashier atau mana2. sebab korang tengok muka aku baik sangat ke! mentang2 kau nampak aku tengah cari buku return & mood aku baik. sial lah. aku tertipu siott! !~


P/s: Thanks kak Aisha sbb laporkan hal tu kepada Kak Leha & bagitahu pasal nie kat aku.huhuhu.:)) syg kak Aisha. keh keh keh.(jgn cipta skandal utk aku lagi pls.)


wachaaaaaaaaaaaaaa!~

0 letak apa?: