? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Tuesday, January 20, 2009

Anggaplah dalam kereta tuh aku dan Wa'lid aku. Ngahahaha.XPPP
Untuk kali kedua berturut2 aku lambat bangun lagi untuk ke kerja awal MORNING. wakaka. sah aku nie ada problem. Kalau semalam(19/1) aku bangun pukul 8:20 pagi, terpaksalah aku berlari di pagi hari untuk sampai MPH. hari nie pulak aku bangun lagi best iaitu pukul 8:36 pagi. woahh! menjerit aku bila bangun. confirm esok aku bangun pukul 9. huhuhu:)))) :PPP


lagi aku bernasib baik sebab harinie Wa'lid aku cuti. boleh aku paksa dia drive pegi keje. Fuhh.nasib aku 2 minit je lagi nak pukul 9. WAHHHHHHH! i;m lucky. kalau tak. next month gaji no punctuality, terbang duit rm50 aku.huhuhuhu. duit2. hehe.:P


Harinie bosan sikit ah. cuma aku cari buku return je. takdelah cerita sangat. sbb semua pagi2 mesti nampak muka bdak2 perempuan je banyak. Andi, Abang Azhari, Hafiz, Calvin, abang Shahrul semua ON pagi(kerja shift malam starting 10pm-7AM) sbb diaorang terpaksa buat buku RETURN untuk buku PROS, PAPERBACK,GB. kalau diaorang nak buat waktu pagi lak banyak pulak customer datang bertanya2 so baik diaorang diberi waktu malam. takde gangguan. no wonder ramai daripada kitaorang kena buat OT ataupun FULL. macam ribut je semua rak bila ketua-ketua department takde. bersepah. dgn customer main hambat je. dgn stok bertimbun kat blkg shelf pulak dh mcm nk runtuh dengan buku. haduihh..


aku dekat bahagian Magazine pun dh naik pusing dengan keadaan shelf & meja. kat mana aku nak letak magazine yg si MPH distributor tu bagi? dh la kasi sekali 100 cetak. kalau tak seratus mesti atas2 50 keluaran dia akan cetak. cam siot je. bukannya ramai orang nak beli pun. aku sendiri pun tak minat. huh! buat rugi je. bengong.!~


Wachaaaaaaaaaaaa!~

0 letak apa?: