? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Saturday, January 17, 2009


Pelik. Pelik.?

Pelik2. apa yg aku pelik? byk benda yg buat aku pelik. Lebih2 lagi dgn Kak Aisha lah. Aku tak Faham. dia macam sorokkan something drpd aku...tp apa dia eyh? Hmm...


Aku pernah teringat Yunus bagitahu aku yg MPH nie tempat yg senang dpt scandal. so kena berhati2 sikit kalau taknak terjebak dlm gejala scandalisme kat MPH ni. yelah, banyak wartawan tak bergaji dalam MPH katakan. keh3.:p


Tapikan aku rasa aku dh mula terkena ooh. sikit2. dan ia akan dimulakan oleh kak Aisha. Hari ni dah 2 kali dia berperangai pelik dengan aku.


First sekali, time aku nak masuk Ofice nak letak invois yg si Arif dh habis Pricing. time tu dh 6:30ptg ah rasanya(akukan buat OT). baru aku nak pulas tombol pintu Office tiba-tiba pintu dibukak drpd dalam. Terjengul muka Kak Aisha sambil pegang botol Milo panas(Hmm...bau sampai ke hujung dunia):


Akulah: Eh, Milo ooh. Nak sikittt....

Kak Aisha: Tak boleh.(sambil jelir lidah & gelak)

Kak Aisha: Eh Alyaa, Boyfriend kau dah balik dowh.(tiba2 kak Aisha patah balik sambil pandang aku)

Akulah: Hah? Boyfriend aku? Siapa boyfriend gue? (berkerut dahi aku.)

Kak Aisha : Hafiz lah siapa lagi.

Akulah: Hoh? Sejak bila Hafiz jadi boyfriend aku?(aku cakap dlm hati sudah. sambil fikir)

Kak Aisha : Hah Hah! cuak Cuak!


Kak Aisha pn blah sambil gelak besar penuh makna. Apasal seyh dia suka ejek aku dgn Abang Hafiz? ada ke sebab aku selalu sama Cashier dgn abang Hafiz? dh Supervisor samakan apa boleh buat. dia pn pernah ajar aku buat Cashier. Adalah time aku under dia, Aku duduk kat hujung Cashier 1, si Hafiz lak duduk kat Hujung sebelah kanan dkat cashier 3. 2-2 tgh balut kot time tuh. sepatutnya Kak Yus ada jugak time tuh, tp dia tlg abang shahrul buat display. tggal lah aku dgn abang Hafiz. tiba2 Kak Aisha muncul drpd pintu masuk.


Kak Aisha: Hai!~ berdua nampak. serious je dua-dua nie, seorang ke timur seorang ke barat. gaduh ke nie.


Aku macam? Larh, duduk jauh pn salah ke? kang duduk dekat kang ada plak suara2 bergossip kat blkg. leceh betullah nk dgr. ish3. Kak Aisha kak Aisha.


nie pn satu lg time pelik. time aku dh punch out pkul 9 td. aku igt nk chiow balik bila tiba2 Haziq, Kai rong & sorg bdk perempuan SMKSJ(bdk kancil aku dulu, lpe nama dia lg, smlm nmpk Syida harinie nmpk lak dia). so tegur2 jelah. Kai Rong dgn Haziq pergi CSD aku borak2 dgn dia. tiba2 Kak Aisha dtg kat aku(spt biasa dgn senyuman mengusik dia)...


Kak Aisha: Alyaa.sini kejap.akak nak tanya sikit.

aku cuma jungkit kening. sambil2 tu sempat aku kenalkan membe aku kat Kak Aisha. lepas aku ckp jmpe nnti terus Kak Aisha tarik aku jauh sikit drpd dia. Aku peliklah. asal nie?

Kak Aisha: Alyaa ada terima apa2 pantun tak kat mesej?

Akulah: Pantun? Pantun apa?

Kak Aisha: Alarhh..apa2 pantun, 4 rangkap pantun ke 2 rangkap ke?

Akulah: Ish, mana ada terima apa2 pantun. sape nk kasi pantun nie?

Kak Aisha: takde eh? hmm..takpelah camtu. nak cari org lain plak. (dgn muka nakal dia)

Akulah: oih, tunggu2. Asal tiba2 tnya nie? tadi asal ejek Alyaa dgn abang Hafiz lak td? tiba2 je.

Kak Aisha: saja je lah. biasalah sini kan tempat bergossip.


Ah, sudah...confirm aku kena. haraplah kak Aisha tak byk mulut sebarkan gossip2 camtu. rimas aku nnti. elok2 aku cuba elak diri drpd dikenen2kan dgn sesiapa. tup.tup. kak aisha dh mula agenda baru. ish3. haraplah Kak Aisha takde agenda gossip psl aku dgn abang hafiz. membe sudah. dia ketua aku utk cashier je. huhuhuhu.:((

Wachaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

0 letak apa?: