? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Tuesday, January 6, 2009

Asyik Asyik kes Kehilangan.

Kalau hari tu Blog aimi ada cerita tntg kes kehilangan kanak-kanak di dalam MPH(boleh plak hilang anak dlm MPH?:O ). Kali nie plak ada plak kes kehilangan troli baby. Nie kes terjadi bila aku nak balik tadi. Aku, Kak Intan, Yen, Liyana, Aaina, Iqa dan sape lg aku x perasan tak tahu asal tiba2 plak buat meeting sendiri kat dpn MPH. padahal semuaorang nie dh punchout dah. maybe semua tertanya2 pasal abg Yunus kowt. hahaha. :P


then tak lama lah kitaorang pun berpecah, aku ikut kak intan dengan Liyana pergi kedai Summi(kedai jual ikat2 rambut & barangan girl la sng cite), Liyana nk beli eye-liner. tapi x jd. sbb xde yg best. pstu time nk gi kedai Sasa plak. kitaorang lalu dpn MPH. abg sekuriti plak panggil(ala..yg kecek kelate tu la). dia ckp ada cpl india nie hilang troli dengan baby dia??? aku, Liyana dengan Kak intan kata what??? Biar betul? aku ingat nie dh kes besar. aku nk taw gak spe org tu? tup.tup. ada mamat india lalu sblh aku baik je dukung baby pergi kat seorang minah india yg muka kalut. Pastu aku dengan Liyana agak ah. diaorang nie ah kot yg buat report. Pastu aku tgk...Baby ada. tgh dukung.


Larhh..cakaplah troli baby je yg hilang.baby ada lagi. ceyhhh! buat cuak je. Hilang troli pn nak report ke. Pastu aku dengan Liyana blah ah drpd situ. mls nk lyn. nie conversation aku dengan Liyana:


Akulah: "Ala...kalau setakat hilang troli baby pun nak kecoh. Boleh beli balik,"

Liyana: Tahu takpe. Kecoh betul. Kalau hilang troli boleh beli balik, kalau hilang anak boleh "BUAT" balik.


wakakakakakkaa.siot seyh ayat Liyana. mmg xde insurans2. mntg2lah td ada adegan tak senonoh antara abg Andy dengan abg shahrul kat ofis. sudah mempengaruhi kitaorang(aku, Liyana & Yen nampak.). nak taw adegan apa? Adegan Abg Andy meraba punggung Abang Shahrul. GILA BETUL ABANG ANDY ni. dhlah raba btol2 sblh Liyana dengan aku. jelas gila aku nampak dia raba. pastu nk taw apa conversation diaorang?


Abang Andy: Besarnyaa...bontot ko..Kau pakai pad ke Shahrul? Kau Uzur eh?

Abang Shahrul: Mana ada aku uzur, aku cuma dtg bulan je.

Aku: eeiii...Gay siot. Geli aku. naik bulu roma.

Liyana: Oohh...Buat Kes Liwat ye! Aiyokk.

Abang Shahrul & Abang Andy: Haish! ko nie. Mana ada Liwat! umur belum tua dh pandai ckp benda2 camni eh!

Abang Shahrul: Liwat tu terjadi kalau satu benda masuk dalam seseorang lelaki punya tulah. Kitaorang tak buat apa2 pn. Tak masuk pn.

Abang Andy: Hah! dgr tu. betul2(abg andy mengangguk2)

sengal betul 2 orang nie. serious xnk kalah. Abang Andy suka buat benda yg UNEXPECTED! benda tak senonoh dia buat. ish3. Macam2 la diaorang nie. tak kering gusi dowh kitaorang dibuat diaorg. ish3.LAWL!



Wachaaaaaaaaaaaaaaa!~

0 letak apa?: