? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Monday, May 4, 2009

Check out my will-be-studies
<u>Asasi Pengurusan(KA9723)

tarikh kemasukan: Mei 2009

Tempoh pengajian: 1 tahun

struktur program

sem 1
Beginner English, Mikro ekonomi, pengajian Tajwid, Aplikasi komputer, asas Pengurusan, Matematik perniagaan, Perakaunan Kewangan.

sem 2
Bahasa Arab 1, Elementery english, Makro Ekonomi, Asas Statistik, asas pemasaran, Asas kewangan

Sem 3
Pre-intermediate English, Bahasa Arab 2, * bahasa kebangsaan A, pengajian al-quran 1, pengajian Islam, Pengajian Malaysia.

aihhh..

sem 1 aku rasa aku boleh cope sub beginner eng, perakaunan kewangan, asas pengurusan. tapi yg lain tu aku takut lain plak jadinya.

sem 2, shoot! ada arab kot. aduyaiii...

sem 3 confirm2 subject pilihan* aku amik pengajian Islam.. huhuhu.

walaupun aku masuk KUIN, tp aku berharap sangat diterima masuk IPTA.

haraplah aku dpt hostel di KUIN. takmo duduk dgn Ami chik. segan kot.:(

0 letak apa?: