? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Saturday, February 14, 2009

Valentine's Day?

Gue tak sambut Valentine beb!
Cakap betul-betul...lu sambut ke Hari VAlentine nie?
Gue cakap betul-betul la. Lu ni pehal? mahu baling dengan kasut size 6 gue ni ke?

Apa guna nya sambut Valentine ni? Yes. gue tanya pada yang umat islam sebenarnya.

Tahu ke korang yang Hari Valentine ni hari sambutnya kaum lain kerana berjaya menindas umat islam?

Ada juga mitos kata Hari Valentine disambut sempena menyambut seorang paderi yang bernama 'Valentine' yang mati dibunuh pada tarikh 14Febuary.

Yang gue peliknya...apahai la nak sambut hari bernama Hari 'VALENTINE' ni sempena kematian Paderi tu?

Apa yang paderi tu dah beri pada kita sampai Hari Valentine ni diistiharkan sampai ke seluruh dunia menyambut?

gue tak faham. siapa boleh kasi gue faham?
Kalau nak kata Hari Valentine ni hari kekasih. Habis tu. setiap hari tu lu buat apa dengan kekasih lu? sepak terajang puas-puas sampai lebam biji mata.

tapi bila tiba 14Feb. baru korang tunjukkan kasih sayang. bagi hadiahlah. bungalah. belaianlah. gitu?

serious gue tak faham.

Hari kekasih? sama je macam hari-hari biasa. Setiap hari kita tunjukkan kasih sayang kita. buat apa nak sambut Valentine? there's no meaning for us to celebrate it.

bkn gue nak merendah2 kan la hari Valentine nie. cuma gue nak bagitahu pada umat islam je tentang benda ni. baik lu sume fikir baik-baik.

Wachaaaaaaaaaaaaaaaa!~

0 letak apa?: