? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Friday, February 27, 2009

Tajuk Ceritera: Takde kena mengena...

10:33PM.


Kak Aisha memandu, Aku, && Aimi balik daripada kerja. dia sendiri offer. Aku on je. hahahha. :P dalam kereta selepas meng-isi- perut kereta Myvi berwarna hijau pucuk pisang Kak Aisha itu...Kak Aisha tiba2 buka cerita pasal bulan lepas. di mana dia dimarahi oleh seorang Pakcik yang memang selalu kelihatan di Coffeebean.


Cerita bermula:


Satu pagi itu, Kak aisha ditugaskan menjaga cashier 3 iaitu berdekatan dengan tempat surat Khabar. so pakcik itupn datangla. mencari surat khabar. Tapi malangnya surat khabar itu sudah habis. dia dengan berangnya bertanya pada Kak Aisha:


Pakcik: Mana surat khabar hari ini?

Kak Aisha: Maaf encik Surat khabar hari ini dah habis dijuallah.

Pakcik: Mana boleh habis. Kamu sebagai seorang Muslim sepatutnya order balik surat khabar yang perlu di-order.

Kak Aisha: (Ternganga sebentar, dalam hati kata...whatt????.)


kebetulan juga our Triple big bos, Mr. Ghana. ada kat dalam cashier juga tergamam. lepas Pakcik itu blah dengan muka sebal. Mr Ghana tanya balik kat Kak Aisha apa yang Pakcik tu kata tadi?


Kak Aisha pun ulang balik lah apa yang dikatakan oleh Pakcik itu dengan gelak kecil. Mr. Ghana hanya menggeleng je. tak faham. Kalaulah(dalam pendapat akuh dengan kak aisha la.) Pakcik tu berdepan dengan orang india...mesti dia cakap camni:


'Awak sebagai seorang keling/india, sepatutnya awak orderkan suratkhabar yang patutnya diorderkan utk saya,'


hahahahhaha....


Yelah, Apa kene mengena kita sebagai seorang MUSLIM dengan surat khabar? kalau dia kata sebagai staff MPH takpelah jugak. tapi nie sebagai seorang muslim?? apa kena mengene dowh? ada org boleh tolong explain kat akuh tak?


Wachaaaaaaaaaaaaaaaaaa!~

0 letak apa?: