? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Thursday, February 26, 2009

Tagg & Go!~


Ditagged oleh Anis Farhana && Aimi Nadhrah. Bosan? so Akuh buat sudehh..:))



1. Nama & Umur anda?
-Syarifah Alyaa Izzati Binti Syed Fadzil[org kata nama akuh panjang dowh] umo plak 17 ++ goin 18 dis year.


2.Tinggal di?
-No 7+ Jalan Ss19/1+ berhadapan dengan bangunan lama FOLLOW ME. && rumah ku dikelilingi dengan Taman permainan sama ada Panjang mahupun bulat. ngeheheh.:PP


3.Seorang yang?
-Sempoi. cepat rasa serba salah, Brutal? haha. selamba & prangai yg seadanya yg ada pada diri akuh. nk taw lagi. jom ah kawan dengan aku..


4.Berikan punca2 yang boleh menyebabkan anda badmood, gelak & menangis.
Badmood- Aku sendiri taktaw apa yg boleh buat aku badmood. Rasanya kalau aku tengah boring TAHAP CIBAI & tension. yeh. aku akan badmood.

Gelak- Macam-macam cara boleh buat akuh gelak. org cakap sepatah je dh boleh buat aku gelak terguling2. Apa-apa yg boleh buat aku geli hati...semua tu la yg boleh buat aku gelak.


Menangis- Kalau aku dapat result teruk, & segala-gala mende yg teruk berlaku pada diri aku. & kalau aku rindukan seseorang & kenangan lampau. yes. aku akan nangis sedeh. tapi kalau aku gelak gila2 pn aku akan menangis jugak. so kira senang ah nk buat aku nangis. buat lawak then korang dapat tengok aku sedang menangis.:PP


5.Majoriti simpan baju kaler?
-Hmm..baju warna Hitam, Coklat & putih. hahaha. tapi skrg tgh kumpul baju warna coklat. jaket kesayangan aku skrg pn warna hitam +kuning.:))


6.Anda ada bulu ketiak?
-sewaktu aku kecil. aku tiada. waktu aku besar, aku ada. sehelai rm10. wakaka.:PP

7) sudah potong bulu ketiak belum?
-sudah-sudah cukur. anda jangan risau. risau bulu ketiak anda sendiri. badan lain-lain meyh.lol.:P


8)dah korek hidung untuk hari ini?
-baru je tadi. selsema ah. susah utk aku bernafas. heheh.:P

9)sebutkan orang yang anda sayang
- semua orang yang menyayangi aku. aku tak memilih. kasih sayang boleh dibelah bahagi ye x?cincang pn boleh gak. hehehe.:P

10)letak picture anda yang paling buruk aksi.

11.Letakkan pic anda yang paling anda suke.


Aku suka gambar 'Hantu Penang 07' kami. sebab cantik. & nampak Unik. & aku rindu suasana remaja waktu sekolah pergi lawatan ke sana & suasana baling bedak masuk2 bilik. penuh lantai dgn bedak johnson siti tu. lol. rindu3.:) gambar di sebelah plak aku suka sebab tah. x taw nape. tapi aku suka la. bosan2 meragam dlm bilik sorg2. keh3.:P


12)letakkan picture orang paling anda sayang.


13.Letakkan pic yang anda tak boleh kehilangannya.

-Mereka di pic 12... hahaha..malas nk upload lagi. leceh ah:)

14.Siapa yang anda ingin tag?

- sesiapa la yg mahu buat. aku malas la nk tagged2 membe aku. bknnya diaorg buat sgtpn. no offence ah. tp kdg2 mmg betulpn. so ikut suke hati korgla nk buat atau xnk.:)

Wachaaaaaaaaaaaa!~

0 letak apa?: