? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Saturday, February 28, 2009

BATU DI KEPALA.



Arif Zamri beritahu aku bahawa hari ini adalah hari terakhir utk isi borang course yang aku mahu untuk ke IPTA. Aku mula cuak. Biar benar. tipu2. & sememangnya dia tipu aku. Tapi aku malas nak bersusah hati lagi so aku sekali lagi membuka ruangan kolum IPTA akuh utk memilih course.

Kali ini aku tak lari. Mahu pun tekan butang merah bertanda X. Kali ni aku meneruskan keputusan aku. Aku malas mahu dengar Mama & Walid aku berleter tentang course yang aku mahu ambil. bukan aku tak tetapkan lagi. tapi sebenarnya aku belum berani. otak aku selalu fikir.


"Boleh ke aku cope dengan subject nie? Apa prospect yang akan aku dapat kalau aku ambil course nie?"


Kat MPH selalu jugaklah aku bertanya pada Kakak2 & Abang2 senior aku. Course apa yang diaorang ambik ketika di UNI? Aku dengar kebanyakkan ambil course bussiness. Kenapa? sebab diaorang kata Bussiness senang? betul ke?


tempoh hari, Aku ada berborak dengan Kak Aisha dekat YM. entah macamana boleh terbukak topic study plak. Kak Aisha cakap suruh amik Bussiness Law. sebab dalam course bussiness law, ada banyak advantage. senang cerita Bussiness law boleh bawa sijil ke mana saja yang kita mahu.


so yeah. that's one. Pastu pagi tadi, secara tak sengaja aku bertegur dengan Azmir, budak Pro yang baru. dia tuh. pelik sikitlah. tapi umur dia dah 27tahun. dia ada tanya aku, aku taknak sambung study ke? aku balas la. tunggu result..tunggu result.


Dia boleh bagi aku nasihat kata, "Kalau nak pilih course, jangan ambil Computering,"


Aku tanya balik, kenapa pulak?


Azmir balas: "Terlalu ramai competitor. they'll choose the best from the rest! lagipun kerja Computering nie dia punya kerja macam, apa orang kata ah, steady je. takde tenggelam timbul. Hari-hari duduk dalam cubicle. agak bosan ah jugak,"



hahahhaha. so dpt lgi advice. so aku takkan ambil computering. biarpun dulu, pernah teringin. tapi memandangkan aku x hebat dalam computer. so access deny! lol.:P



so, di bawah ini course yang aku ambil. Harap maklum.:) itu pun kalau korang mahu ambil taw. ngeh3.:P

sorry, kecik sangat gambarnya.:P :) :(


Wachaaaaaaaaaa!~

0 letak apa?: