? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Saturday, February 28, 2009

AGAK KURANG AJAR JUGAK KAU EH?

8:58Pm.

Line 1: Hello, boleh saya bercakap dengan Najib?
Akulah:*blur* Nie sape?
Line 1: saya daripada Hotel #&!%^$^%#$#@^! [mende tah dia mencarut] Ini isteri Najib ke?
aku macam....what??? Najib sape? Bila pulak aku berlaki? bukan Najib tu bapak Naqib ke?
Akulah: Bukan. cik dah salah nombor nie.
Line 1: Dah salah nombor, cakap jelah salah nombor, banyak tanya pulak!
PLAP!

HUH?? BODOH BANGANG! SIAL! kau yang call aku dulu.kurang ajar betul cakap macam tuh..memang ah aku tanya nie sape. Dah nombor akuh. memang ah semulajadi ah aku suka tanya sape yang pandai2 ada nombor telefon aku nie. Patutnya aku yang cakap camtu kat ko! bukan ko yang cakap camtu.

dia yang salah call org. pastu x pasal2 buat ayat bodoh bangang & kurang hajar!! SIALL ah! ada jugak manusia tak beradap camtu. At least cakap ah sorry silap nombor. aku bertanya pn tak boleh ke bodo! dahlah silap nombor. pastu sedap2 sergah dulu kata aku bini Najib. Najib mana pn aku taktaw.

Wachaaaaaaaaaaaaaa!~

0 letak apa?: