? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Thursday, January 15, 2009

UPIN & IPIN

Syed NurFaiz Khalid Syed Ibrahim, when he's 22years old(this year la.)

ohh WOW OH WOW! i cant believe i've got the the photo of UPIN & IPIN CARTOON MAKER. .nehhh. saje je buat2 excited. hahahaha.:P


UPIN kata: Hye Kawan-kawan. saya UPIN..dan ini Adik saya IPIN. eh silap. Yang gambar kat atas tu Gambar producer kita namanya Syed NurFaiz Khalid bin Syed Ibrahim.

Aku tak pasti sebenarnya si Faiz nie yang lukis watak Upin & Ipin. huhu. Famous jugak cousin aku sorang nie yek. wakakaka. YEAH, Syed NurFaiz Khalid Syed Ibrahim is my cousin. Tengok takde rpe kami kan3? hahaha. dulu kalau korang nak tahu, si Faiz nie suka sangattttt kacau aku dengan aimi, yelah, umur kitaorang cuma 5tahun muda je daripada dia. dia dengan geng sepupu lelaki aku yang lain(termasuk abang kedua aku) suka buli aku. Tapi tu zaman dululah, sebelum dia masuk umur 20tahun. mmg penyakat, pembising, pembuat hal & macam2 pembuat lagi.

Tapi sekarang, tengok seyh rupa dia. ada gaya rocker siott! haha. Gambar nie diambil di blog Geni(family tree aku). Lain seyh muka dia. rasanya aku dah setahun lebih tak jmpe mamat nie. padahal study kat K.L je. tapi senyapp je skrg. kalau jmpe pn dia macam lebih byk diam. Tapi diam2 dia berisi tahu.
Ketika dia berumur 19 tahun di cameron Highland
(candid camera ditgkp oleh Aimi Nadhrah)

Artistik mamat nie. dia sangat suka Anime, Camera Freak, cosplay Freak & much more...disebabkan kegilaannya pasal benda2 ala Art nie. Dia semakin busy dengan kerja & study dia. Aku dh lama gle x jmpe dia, terasa rindu plak kat mamat nie. Yelah, setiap kali pergi balik seremban, batang hidung dia pn tak nampak. selalu masuk bilik dia yang kosong cari buku komik. takpun main dengan pedang samurai dia(berat dowh pedang tuh, bukan sebarang pedang) huhuu. Apa kabo dia gamaknya? hmmm.:P

Wachaaaaaaaaaaa!~

0 letak apa?: