? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Thursday, January 15, 2009

A gift to my dear Cousin!


Congrats to my cousin, Sharifah Natasha binti Syed Rani who achieve 7A's 1 B in her 2008 PMR(last year of course). Hahaha, Tak sangka Alyaa, Tasha boleh dapat 7A. tapi malang betul kalau tak slack dalam buat satu question kat dalam paper sains tuh.huh, confirm dh dapat 8A. bolehlah ugut kitaorang dua Hadiah.


Tapi..malanglah nasib, Aku sorang je yang kasi kau hadiah. kejam kan aimi. hahaha.:PP


Takpelah. sebelum kau PMR aku ada janjikan yg aku akan kasi hadiah kalau kau dapat 5A above. so, Aku akan tunaikan janji(xselesa kot biarkan janji x kotakan).dapat hadiah daripada aku je tahu. Aimi takkan kasi sebab Tasha tak dapat 8A straight(aimi jnji kasi kalau dpt 8A je). Bukan main kau ye,time aku call kau nak cakap congrats, laju je mntk hadiah. hahaha. mentang2 la dh dapat tahu aku dah kerja. cih. LAWL.


Tapi kalau ingat2kan balik, bukan selalu aku kasi kau hadiah.setahun tak pernah pun. haha. so apa salahnya aku habiskan duit belanja makan aku beli hadiah utk kau. Hadiah harijadi lepas pun aku lpe nk beli(harijadi dia pn x igt tarikh brape, bln aje la ingat. haha.:P). Ko merajuk dengan aku sbb x terima wish birthday langsung.


Maaf cik puan. hmm..dah berminggu lepas result PMR dia keluar, Aku punyalah fikir berhari-hari nak kasi minah tu hadiah apa.

pilihan Pertama....

Baju? Clise lah plak, kau boleh beli sendiri. kang aku beli baju yang cantik, nanti tak pasal-pasal aku plak yg rembat. terus x jadi kasi sebagai hadiah.(wakaka) so cancellah.


dalam fikiran, pilihan kedua...

aku teringat, nak belikan beg. Maklumlah budak sekolah. hehe. takdelah, aku bkn nk kasi beg skolah. beg jenis lainlah. tapi aku buat conclusion lagi.. tak sesuailah plak...i mean, brape byk beg dia nak? kalau pergi kenduri kahwin pn aku nmpk dia jalan lenggang je. kosong. tak bwk apa2. bawak diri je. so, daripada aku rugi, baik takpayahlah beli beg. Cancel jugak akhirnya.


Haduihh, serious dh masuk hampir sebulan aku fikir nak kasi hadiah apa. byk kali aku igt nak pergi Pyramid cari hadiah. Tapi aku nak pergi dengan siapa? kalau nak pergi dengan membe, Aku nieh jenis yg kurang selesa sikit kalau shopping hadiah orang kalau bertemankan member sebenarnya, Bukan sbb x suka, aku segan kalau pilihan aku jadi kritikan mereka. so, aku lebih senang shopping sendirian takpun dgn Aimi. tapi aimi kerja pulak. Arghhh! Buntu! Buntu!


semalam, 14 Jan 2009, sedang aku tolong si Liyana dengan Kak Yus kemaskan display buku sebelah Cashier 1 sebab nak gantikan dengan buku PROS. aku borak-borak ah kejap sambil-sambil tgn bantu angkat buku dengan kotak Cupcake apa tah. Tup.Tup. tak lama, Hasneeda(Book cafe) datang nak pergi toilet. tapi sempat menyempat singgah tgk barang2 kat troli yang kitaorang punggah.

Has: Eh, Buku nie. ada ajar kitaorang buat cupcake ke? comelnya.

Aku dgr tu. aku mula tertarik. Aku pandang lama kotak tu. Menarik juga. Pastu aku teringatkan cousin aku.. dia pn ada jugak suka baking2 nie. Kalau aku kasi dia, boleh gak dia masak utk aku(cehwahh! wakaka. siot je perangai, padahal aku igt nk beli utk diri). tapi fikir balik, bagus jugak bagi nie sbgai hadiah. Harganya pn cukup2 duit belanja aku kalau tolak diskaun staff 20%(seriously aku dh kering poket, esok minum air suam jelah time dinner). So Hari nie, aku buat keputusan beli terus...habislah beban aku. wakakka. beban la sgt. LAWL.:P

First time weyh aku balut kemas! selama nie aku balut cincai je. (belajar tgk drpd org Faber Castle time diaorg balut 2 hari lps masuk MPH). Bangga2! hidung kembang kuncup. lol.:P

0 letak apa?: