? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Thursday, January 8, 2009

Saudian's PRINCESSS

"Women is the Men's curse!" says Father of 22 daughters from 4 wives.



The book which i longing to have it. & finally i have it on the last sunday, using Sze Munn names to bought it which i could have 20% staff discount. Woohoo! im so happy. smggu lps aku sasau cari buku nie(setelah diperkenalkan oleh siti aisyah 2 years back) setelah aimi bgtaw aku dia ternmpk stok buku nie kat dlm ofis & dh display. bila aku cari, takde plak jmpe. Abang Shahrul, Sze Mun, Aainaa, Aimi, Liyana, Fazli, Arif, Nathan, Abang Hafiz termasuk Kak Aisha semua tahu aku tgh cari buku nie gila2. mana taknya ada satu hari tu aku xnk balik sbb nk cari buku nie. dhlah ofis tgh semak. pastu abg shahrul kata nnti2 jmpe dia bgtaw lah. dia akan safe kan. Tup.Tup.Sze Munn & Aimi & Liyana bgtaw aku dia dh jmpe(time aku cuti sabtu lps), kebetulan. aku baru bgtaw mama & wa'lid aku kalau2 nmpk buku bertajuk "PRINCESS" menceritakan perihal wanita Arab saudi yg teraniaya suruh beli. alih2 dh dpt. YEAY! HAPPY me!


dh baca Half of book. tp lelaki kat sana mmg teruk gila. perangai mcm binatang! buat perempuan takde nilai! aku rasa nk menyumpah2 je bila baca. tp aku kagum dgn smgat memberontak princess "Sultana", anak kepada Al Sa'ud(Richest men in Arab Saudi) yg tlh wujud sejak dia umur 4 thn. Sultana nie berani memprotes & bersuara kalau Abang dia, Ali, bercakap bohong kpd bapanya & memfitnahnya. tpi kat Saudi Arabia, wanita tidak diberi Hak bersuara. Alhamdulilaah di Malaysia, Hak bersuara kaum Hawa diperuntukkan.di sini tiada mementingkan anak lelaki berbanding anak perempuan. Aku bersyukur lahir di Tanah Malaysia.kekekeke.:P

P/s: Cepatlah nk habiskan buku nie. tp aku xde masa lah plak. aduhh.;((

Looking forward for the other JEAN SASSON books next:

Desert Royal

Mayada: Daughter of Iraq



Wachaaaaaaaaaaaaaaa!~


0 letak apa?: