? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Friday, January 9, 2009

Mari kte jwb tag ni:


1) ptt kah kte menceritakn psl bf/gf kpd org yg br kte knal even br 5mnt knal?
- kalau ko kenal BF aku, aku citelah. kalau ko tak kenal...hah, korang anggaplah aku single yek? wakaka.:PP


2)ptt kah kte blagak spt org kaye walhal kte sbnrnye miskin?
- Eh, why not? hahaha. but depend la, kalau nak berlagak kaya tu agak-agak ah jgn melebih plak smpai menyusahkan mak bapak. bukan apa, aku bkn nk suruh ko berlagak kaye dpn smua org. tp cuma utk selamatkan diri drpd Hinaan org. biasalah, masyarakat kita sekarang. org takde duit pn dh pndg serong. so skali skala apa salahnya. tp jgn salah guna plak.


3)ptt kah kte mmperli org len dgn alsan kte xpuas ht ngn minah/mamat ni sbb dia lebey dr kita?
- ko x puas hati dgn aku ke? Kalau tak puas hati, jom ah gadoh. LAWL! nie keje bodoh namanya. dh mmg dia ada kelebihan sendiri, ko jealous lebih sbb ko takde pastu nk perli2.apehal? lagilah nk ko tunjukkan kelemahan diri ko yg sememangnya tersedia ada tuh. macamana org nk RESPECT kat ko kalau perangai cam sial.


4)ptt kah kte mrh si mamat/minah ni sbb dia de brg yg sama cam kite wpun brg 2 hanyelaa sbtg brus gg?
-eh, takdelah. buatpe nk marah lagi aku suka. kalau ada minah sama baju dgn aku, aku boleh cakap, "eh, baju sama, kita boria lah". Kalau ada mamat baju sama warna dgn aku plak, boleh aku ckp, "Eh2, Warna baju kita samalah, Ada jodoh nampak kita," .WAKAKAKAKA!~


5)pptkah kite menceritakan hal kte kpd org len wpun xditanya?
- Takpayahlah sibuk hal tepi kain orang. Hal kain sendiri terkoyak siap terlondeh takpulak nak tanya.


6)ptt kah kite menghebahkan smlm kte wt pojek ngn laki/bini kite?
-" WOI ORANG KAMPUNG! LAKI AKU POWER DOW MALAM SEMALAM! RUGI KORANG TAK TENGOK!" hebah macam nie ke? HOHO. takpayahlah. projek aku, projek aku JE, projek korang, korang KENElah bagitahu aku. MUAHAHAHAHA!~:p


7)ptt kah kite dtg mlwt umah rkn or saudara mara semata2 nk blagak?
- Silakan silakan. welcome too berambus from my house.:)) :DD


8)knpa sy jwb tag ni?
-sebab saya teramatlah bosan sekarang nie. Benda alah nie pn macam seronok utk dilepaskan jadi bahan.


9)skrg da rs lega sket?
-Legaaa!~ rasa macam nk keluarkan lagi je.(keluarkan apa yek?)


10)byk kan bsbar ye??
- cannot bersabar dh. taktahan dh nieeeeeeeeeeeee. Hua hua hua!~ :P


Wachaaaaaaaaaaaaa!~

0 letak apa?: