? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Thursday, January 29, 2009


At LAST!

AKU BERCUTI JUGAK! wakaka. ayat macam tak pernah cuti pulak aku nieh. Takdelah. Aku pelik seyh, kenapa si Chandra(sama department dgn aku tu la) asyik2 cuti. asyik2 cuti. last2 aku jugak kena handle sorang2. leceh betullah. Harinie. aku akan enjoy cuti aku selama 2 hari nie(29/1-30/1) dgn bermalas2 di rumah.


Malas lah plak nak lepak atau jalan2. bukan apa. aku sayang duit dowh. eknomi aku merosot setiap kali aku buat WINDOW SHOPPING. naya aku. Tergugat Iman aku. huwaahhh! skrg nie dlm kepala otak aku dh fikir byk mende utk dibeli. semuanya harga yang boleh menghabiskan duit dalam masa seminggu. so daripada aku membazir, baik aku simpan. AKU TAKNAK DH ARH BWK KAD MAYBANK AKU LAGI! dugaan dugaan. huk huk.:(((


semalam, MasyaALLAH punyalah penat tahap memang boleh kasi pitam punyalah. aku terasa semalam macam aku ni ada beribu-ribu tangan & kaki pulak boleh buat semua benda dalam satu masa.


Yeah. aku punch pukul 12:18pm. terus buat cashier. dalam2 buat cashier tu pulak. Guna suruh aku tulis due jimat 30% & cari buku yang perlu ditampal . aku wokey je time tu sbb aku pun takde keje. Noel pulak tengah busy dengan returnnya. so belom sempat aku buat kerja Guna, Kak Yatt datang, dia suruh aku masukkan censor dalam buku paperback dia & balut. Aku tak boleh nak tolak...jawapan aku cuma..'Okey'. yelah, kata supervisor kot. ketua tuh. hormat2.


sedang2 aku tulis due jimat 30%. tiba2 ketua bahgian Magazine aku dtg,Nathan ah siapa lagi. dia kata ada stok magazine baru masuk dtg daripada MPH distribution & Central Newpaper & Magazine. Aku macam. Adoyaiii..satu keje lom siap dh dtg satu lagi. so aku terima jelah. dh mmg department aku. time2 aku busylah customer banyak dtg. Aku agak kalut ah.


sbb Kak Yatt dgn Noel yg jd cashier dgn aku lenyap ke mana. aduhh3. nasib baik Guna punya kerja dh settle. cuma keje Kak Yatt je aku tak buat. sbb kak yatt dh buat dulu or dia dh kasi kat Kak Diana kot kat cashier belakang suruh settlekan. sorrylah kak Yatt. huhuhu.


time aku nak buat pricing magazine ah ada benda yg menganggu. tiba2 pelanggan ramai ah itulah inilah. so drpd pukul 1petang aku terima tugas tu sampailah pukul 5 aku cash out pun aku tak dpt habiskan. cuma setengah je aku dpt beres.


Pukul 5ptg lepas aku cash out diganti oleh Ida Amelia. Aku sepatutnya dating dengan si Liyana dekat CSD ditemani oleh Kelvin of course(kekasih gelap Baya, wahh, gitu. LOL). tp aku cuma dpt lakukan tugas jd CSD sekali je, iaitu lepas aku dpt cari buku kanak-kanak untuk sorang customer ni. Nathan suruh aku habiskan pricing dekat Cashier. Okeylah. aku terpaksa pergi tinggalkan Liyana sorang2 jaga CSD dgn Kelvin(kelvin pn slalu lari sana sini gaks).


tapi dekat Cashier, baru aku nak start pricing. Mulalah customer berbaris panjang. kecian tengok si Ida buat sorang2. aku gunalah Cashier kak Yatt. sometimes jd packer gak. lepas line dh clear. nak sambung balik pricing, Kak Yatt dtg suruh tolong balutkan 2 buah buku paperback. okey fine!


Baru nak mula balut. ada customer dtg lg. selesai layan customer. nak sambung balut balik. Kak Yatt dtg suruh aku tolong abang Shahrul asingkan buku Cookery kat bahagian GB. Aku macam? Woahh?? satu2 keje dtg. belum beres satu keje. satu lagi plak dtg.


Tapi siapa aku nak membantahkan? lagipun kecian kat Abang shahrul buat keje sorang2. buku2 cookery tu dhlah ada 8 shelf drpd pelbagai negara & jenis masakan. So aku tolonglah dia turunkan buku masakan drpd satu rak(ganti tempat kak mas tinggalkan sbb jd Cashier). Pastu tak sampai beberapa minit Nathan lak dtg bising kata stok magazine aku tak habiskan lagi.


Aku cakap lah aku dh buat separuh. separuh lagi tak dpt ah. pass kat chandra ah esok. kang aku habiskan pricing, aku jugak yg kena display. cish! :(


so Nathan tak kisah ah sbb aku buat atas arahan kak Yatt. so no comment. dia pn ikut join the club. so process mengemas bahgian GB dibuat oleh abang Shahrul, Nathan, aku dengan Kak Maswan. memang pecah perut siot buat benda2 tu. aku asyik nak tergelak je memanjang sampai abang shahrul tegur aku daripada tadi asyik senyum & gelak2.


Biasalah, kalau aku dh cukup tension & penat, otak jadi gila. so keje kita gelak je la. takkan nk masam jekan? nnti semua orang takot nak dekat. aku ambil petua Nathan. ceria2 selalu. Kan ? Kan ? wakekekek.:PP


Wachaaaaaaaaaaaa!~

0 letak apa?: