? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Saturday, January 24, 2009

Aku Nak type...

tapi aku tak tahu nak type apa. what to write, what to write..


Huwaaaaaaaa!~


damn bored la weyh. I'm starting to miss my parents already...


AKu rindu mama dengan Lid. cepatlah hari isnin. bosan gila niehh. rumah terasa senyap je.


or...this is what we called 'Home sick?' but i am home. mama dengan Lid je balik Kampung.


Adoyaii..macamanalah tahun depan kalau aku tinggal kat subang tanpa Mama dengan Lid nnti?


dahlah diaorang akan pindah Kedah...


Hey...jgn ejek aku anak manja. i am NOT(tipu je tuh.:P), Aku cuma dah 18 tahun tak pernah berjauhan dengan parents aku...


bila dah jauh nie terasa ah janggal...lagi2 aku dengan Aimi tinggal ber'empat'


dahlah aku agak PANAS sikit duduk dengan 2 orang abang yang selalu gaduh nie


Hidup aku rasa tak tenteram....


Aku nak adukan pada siapa?? Kawan? Aku nie bukannya jenis yang senang menceritakan masalah aku pada kawan.


especially apa yang aku alami...


dulu, yeah, aku ada orang untuk mengadu...tapi aku rasa macam aku tak pernah appreciate dia.


entahlah...i'm back to my old self again ppl.


:) :(


Wachaaaaaaaaa!~

0 letak apa?: