? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Tuesday, November 24, 2009

CUTI YANG MENGGEMUKKAN...YAAA!!~


PIPI CHUBBY. *bolat bolat bolat*
BERAT MAKIN NAIK* gajah gajah gajah*
PINGGANG TAKDE PINGGANG*tong gas tong gas tong gas*
PEHA MAKIN MARVELOUS*drumstick drumstick drumstick*
BONTOT MAKIN LEBAR*mcm lori daa*

from 55kg- 60kg. Mak aih!

5kati naik siot! tak turun2... apa pasal ah. sekarang aku asyik tertanya-tanya.

DULU:
Time sekolah-sekolah- berat boleh maintain 52-55
masuk form 4- okeylah aku mengaku berat naik drpd 55-58kg.
form 5- maybe sebab mabuk cinta monyet berat aku kembali turun kepada 55kg-54kg.
harapan nk turun smpai 50kg makin meninggi tapi apakan daya...harapan cuma tinggal harapan je lah kan?


Masuk Uni. aku sangka aku boleh kurangkan berat badan.

Tapi MASYA-ALLAH. makan tak control!


PAGI- MAKAN- TENGAHARI MAKAN- PETANG MAKAN-MALAM MAKAN- TENGAH MALAM PON-MAKAN MAKAN MAKAN.


favourite food budak U of course burger.

tgklah smpai muka aku skarang dh bolat gle mcm burger.

ish-ish-ish.


smpai ayah cho aku kat Perak pun perasan badan aku naik bagai DI-pam -pam.


Biasalah kat uni kan dekat dengan rumah. nak balik bilik usah naik tangga ke tgkat 16. naik lift sudah. masa Puasa dulu rajin la naik tangga ke tgkat 16. itupun sebab lift rosak & malas mahu tggu...tangga pun tangga laaaaaaaaaaaa...


sekarang...kawan ajak: Jom naik tangga? fikir sebentar: malas la, Lift kn ada. apa gne nya teknologi semasa.


Adalah sorg mamat ni...gle direct dia tegur aku:

Mamat: U berat brape eh?

Aku(tersipu-sipu, kasi kelentong sikit): 56kg. apehal?

Mamat:oh berat lagi drpd i. Kalau u kurus sikit u hot taw.


aku macam. hadoihhh...yeah. time tu aku xde Mood nk jaga2 berat badan. sejak 2 menjak break up & sibuk dengan studyyyyy je kan. perut lapar...terus kasi isi. perut ni manja sangatt..nak turunkan liat bebenorr...


haihhh..nak kata buntu nk kuruskan badan. tak boleh. aku masih boleh kuruskan badan. cuma kena controllah sikit beb. sesapa yg rasa diri dia kawan aku..tolongla bagi aku semangat. kadang2 sekarang nk bangun pagi pn malas. Time2 nk ada mood jogg. HUJAN PERFORM PLAK!


aisyhhh...potongggggg la. huhuhuhu.:(

0 letak apa?: