? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Saturday, October 10, 2009

INDUK: UITM SHAH ALAM...

7/10/09, pelajar yang peroleh 70 & above diwajibkan pergi uitm induk di Shah Alam bagi mendengar ceramah ushawan. kitaorang bergabung dengan uni swasta jugak seperti Lim Kok Wing. 396 orang pelajar yang pergi.

pukul 6:15pagi, Farah sekali lagi terpaksa kejutkan aku bangun tdo(thanks farah), Liana, Ayu, Fifi & Syuhada bangun. sebab kitaorang kena turun ke Foyer before 7 am.

sebaik turun. ramai dh beratur. satu barisan perempuan. satu lelaki. yang bahagian lelaki x banyak mana pun. aku duduk dengan Liana, Ayu dengan syuhada, Fifi dengan tenten @ Faten naik bas 4.

Sampai2 semua macam jakun. gile best kot duduk dekat induk nie. suasana tenang sangat. ada bazaar. ada galeri. macam-macamlah. serious kitaorang teruja. kitaorang bagitahu Miss Farah, lecturer Mgt aku, dia senyum je. dia cakap apa pun aku x ingat. kat situ ada bukaklah jugak kedai jualan kecil-kecilan. macam kasut. tapi aku x beli pn. nampak je best. saving katakan.

ceramah dia ada 8 ceramah kot. 4 ceramah drpd HR Giant, Tesco, Mydin dan Carrefour. then petang daripada sape tah. nama je aku ingat, encik radhiatul Fikri(jgn salah sangka ini lelaki). ceramah dia agak bosan lah except for ceramah GIANT. hahaha. Encik Maykel lawak dowh.

dalam2 bosan tu aku boleh2 plak main BINGO dengan Mimi, kawan dia Shaza, & 2 org budak lelaki yg duduk depan kitaorang nama Beer & PutPut...diaorang agak sportinglah jugak kan...hohoo.


Bergambar dulu sebelum ceramah mula....hehehe.:P

kiri: Beer @ Muhd Faiz dan PutPut @ Nik Mohd Indra putra...kecoh gila 2 mamat ni. mesra kalah adik beradik. hohoho.



gambar blur. *sorri* ni gambar nk g makan pagi. aku letak sebab sebenarnya kat real life tempat ni cantik kott! terpegun seketika. haha.:P poyo je.

Dalam GALERI SENI UiTm Shah Alam: sepatutnya dh closed. tp utk kitaorg dia bukak jugak.

kebanyakkan gambar Fifi ye. ni Himpunan gambar Fifi bersama benda2 seni yang ada. aku cuma ada satu je.:)

Fifi dan Tenten.

incredible HULK. jentik sikit pun boleh. hehehe. comei jeh.:D


ni on the way nk g surau perempuan(kakitangan sahaja), agak scary jalan dia. macam Dungeon dengan pintu penjara lagi ada. huhuhu. depan tu Fifi.


0 letak apa?: