? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Friday, October 2, 2009

Berdikari Larhh...

pada niat asal, macam malas lah plak kan nak pi beraya rumah Nadhira. sebab ada desas desus kata " kelas ada petang ni Hoi!"

tup.tup...

habis awaii...harhar...

so, aku kira on ah g rumah Nadhira, Nik aisyah siap ajar aku macamana nak gi rumah Nad.

"Kau naik ktm trun dekat subang then naik bus tunggu depan jambatan Pyramid,"

time tu aku macam, aduhaii...banyaknya duit aku haritu. tapi tiba2 plak dpt mesej drpd Aisya (Bholat/apple/pooh) haha. she'll gonna pick me up at Ktm subang. yeahhh! save sikit masa aku. hahaha.:P

okey. lepas kelas. i told Imah dat i wanted to go to the mid and so was she. dia kata nk pi Mid sebab Kolej bosan ah, so dia nak daftar nama at Fitness First. Fine! g sama2 ah. 12 tghari, kelas habis. aku naik rumah keluar semua isi barang dalam beg and bersoal jawab dengan housemate aku sat.

pkul 12:10 aku tunggu depan guard booth blok A, aku tunggu Imah hampir sejam siot! macam tunggul jugak aku berdiri kat situ. hahaha. orang lalu lalang pun mungkin dah naik muak tengok muka aku kat situ. then nampak Lia turun kata dia pun nak ikut skali g Mid sebab nak balik rumah dia kat mana tah. so baguslah. ada geng! Lia leh ajar aku beli tiket ktm. hahaha.

so then drpd pkul 12: 10 tunggu pkul 12:50 bru minah tu turun. aiihhh..naik kematu kaki aku berdiri.. ish3.


naik bas, murah sikit pergi Mid. tobat taknak naik teksi. huh! gambar atas ialah gambar Lia & Imah @ Syarifah Noor Animah(kiri)
(mamat tengah tu budak Kolej Alamanda, Uitm jugak. aku perasan drpd tali gantung kat leher dia & coat Budak Health Sciences)
kira-kira, aku amik masa jugaklah duduk kat Mid, makan sat. sebab lapar. padahal kat rumah Nadhira nanti aku makan gak. pkul 2 baru aisya sms dekat mana. then barulah aku gerak gi KTM. Lia n imah teman sekali tapi setakat hantar jelah. yang lain pandai-pandai sendiri ah.
Tukar train kat Kl central. siot lama. drpd time aku sampai tinggal lagi 3 minit dh aku rasa train boleh sampai. tup-tup.

"kepada platform 5 yang akan ke Pelabuhan Klang, Train anda akan tiba 20 minit daripada masa yang telah ditetapkan,"

Arghhh...bosannnyaa...dahlah penuh dalam train tu. kena jugak berdiri lama.
sampai dekat carrefour, Nik Aisyah, Aisya, & sophya setia menanti(cehwah...ayat xbleh blah) gerak ah g umah Nadhira. sejam duduk pkul 5:50, gerak balik. aku ingatkan Aisya boleh hantar aku balik, tapi dia x dpat nk hantar, terpaksalah aku naik ktm. dh lah nak malam tu. penat plak then haritu,

ktm kat kl central again delayed!!! benci3. kalau tak sebelum pkul 7 aku dah sampai kolej alamanda. dah lah dalam bas no u076 penuh macam dalam tin ikan sardin. orang nak meraba/ songlap duit orang pun boleh. cishhh!

:(

0 letak apa?: