? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Friday, September 11, 2009

5pm-11: 30 pm

Mencatat sejarah dalam hidup aku(selain masa thn 2007 pada harijadi aku) aku lepak kat shopping complex sama dgn housemate smpai lewat malam kat Midvalley.nasib baik ada bas nk balik. berlari-lari kejar bas. hahaha.


aku dan NDN dgn Googles(SORRY HP LAPUK. GOLAP.)


aktiviti kat sana pada asalnya nak beli wedges kwn aku then berbuka tiba2 tukar plan pkul 9 jom g tgk wayang(idea NDN la ni) tgk FINAL DESTINATION 3D.

harap maklum ye bagi org yang x pernh tgk final destination sblum ni aku ingat cite ni cite kartun in 3D. hahaha.xP

rupa2nya cite 18sg. hahaha.mengingatkan aku pada abang yg koyak tiket sempat tnya kami:

" ni semua dah 18 ke? "

hahaha. kenape? tak percaya ke? nk tgk matrix kad kita orang?

haha. maybe sbb kitaorang smua tinggi lebih kurg je.PENDEK! sbb tuh abang tu tanya kot. hahaha. bantai gelak sudah. :))

0 letak apa?: