? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Tuesday, August 11, 2009

Note Conversation

Subjek: Acc 115
Room: BK 19
Time: 3:45 PM(class almost over)

Riuh! Havoc! Kecoh! kelas aku dh serupa pasar malam. biasalah budak2 dh saling kenal mengenal. padahal Miss Akma, lecturer account aku sedang terang tentang "Double Entry Principles" tiba2 Mai serahkan aku satu kertas koyak2 kecil.

kmudian aku pndg kawan aku yg duduk seberang meja sedang menyengih.

: semalam die tggu i, huhu..(baju melayu kelabu)
: Seriously??! dia tunggu kat mne?
: I tggu my bro smlm kt pak Guard cz nk amik ......! Pastu die dtg smbg2 ngn i smpai my bro dtg. comelnya die! u ngan (baju hitam bila?)


hahahahahahahahaha(mau aje aku tergolak terguling kat dlm kelas tu skrg jugak. smpai Mai kat sblah aku pn asyik bising kat aku sbb asyik tgn aku hinggap kat bahu die. ciann die)

Balas note:
: WAHH!!!(jerit sekuat hati) jealousnyaaa!! dia dh nmpk u! i ngan bju hitam, entahlarr...rasa macam xde jodoh. i dont even knw his name(help me!) ;(
: No hP die pn i da dpt okeyh! :P Takpe2 Hari >>>>> i tlg u (dgn bju hitam k) sabar2x.

hahahahahaha..
kwn akuh sorg ni. mmg sah buat aku gila sbb gelak terguling2.

P/s: kpd membe lama yg aku. yg nie sbnrnya main saje tahu! korg faham kan perangai aku. ngehehehe.:PP

0 letak apa?: