? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Wednesday, August 5, 2009

Mari kita Propose ramai2...

pada mulanya, niat pergi mid, nak tgk cte Harry Potter ats kehendak si Liana.
aku sebagai peneman je. tup2..tgk, tiket utk HP dh mula pukul 3, kitaorang smpai lak pkul 2:55. confirm lah x sempat.

cadang tgklah cite lain...aku rasa mcm cite proposal mcm best. so agak2 nk tgk, call si syuhada yg tgh teman si NDN shopping tanya maw tgk ke tak. so jadilah aku, Liana & syuhada tgk cite proposal. bleh thn gak cite tuh. lelaki dia pn sama leh tahan. hohoho.:P

Lepas habis tgk proposal, dpt tahu Fifi, Tasha, Iqa, & Ayu pn turun Mid skaki. so alang2 dh ada, makan lah ramai2. punyalah pusing2 cari tmpt makan. akhirnya jmpe foodcourt yg tersorok kat tingkat 3. tgkt yg aku xprnh pergi. & x taw pun dia wujud(hahaha)

Bentou- makanan Fifi, sejenis makanan jepun/korea aku confuse.

ni apa tah nama dia. HotPlate sizzling eh? makanan yg dibeli oleh NDN, Syuhada & Liana.

Hah, yg ni plak makanan si Iqa. aku x taw nama dia sgt tp rasanya Kimchi2 something. hanya Iqa je yg tahu, hehehe.

Kami di meja makan-excluding Iqa sbgai jurukamera x berwibawa.(gurau iqa jgn mare)




Expresi wajah Iqa a.k.a CL,
dia paling hyper kat meja.


Ayu- makanan aku dengan ayu sama.
sbb kitaorang x taw nk makan apa.
huhux.:P


selesai makan..
:)))




Bergambar Di luar Foodcourt. First time kowt dalam semasa jd bdk Uitm, balik Kolej lewat, eh xdelah lewat tapi agak lewat pada pukul 9.

0 letak apa?: