? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Saturday, August 8, 2009

bambling bang of baboons!


i've just got home. yeah. actually there's a lot of thing dat
i've had listed in my head.

so i've got home for a peace && quiet.. i tot i want to share a week of my probs to my ma.. tpi aku baru cite pendahuluan, ayat membebel umpama peluru berpandu dh dilancarkan dulu.

aku terus diam.....sikit terasa hati.

"Im not a Kid anymore ma! i know you're freaking worried bout me. but dont do this to me! bg la pluang alya utk ckp n hbiskn cite,"

kdg2 aku rasa aku hidup kat dunia ni macam langsung x diberi pluang utk bercakap. utk luah kan rasa pn rasanya hampehh...takde sape nk dgr pn luahan bodoh nieh,.huuu..

agak sedih btol...

give me a chance to talk.pls.

0 letak apa?: