? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Friday, July 17, 2009

HAIL to MICHEAL JACKSON a.k.a MIKAEEL


Walaupun allayarham dah meninggal 25 Jun 2008(sehari sblum aku berangkat ke UITM),
aku rasa sempat lg tulis blog tentang dia...

i confesss...
i was a MJ die hard fan when i was a kid. in fact, MJ's song is the first english songs i've ever heard before Kelly clarkson. hahaha. aku ni dulu bkn peminat lagu inggeris sbnrnya. hoho~

pemergian dia kali baru2 ni...buat aku sdikit terasa.
&
buat aku cari balik lagu2 lama dia yg mmg 'aku GILE' bgt. especially lagu thriller,you're not alone, beat it...and lain2. paling aku ingat video zombie tuu..perghh! smpai skrg aku x pernah terlupa camne babak diaorang biarpun aku dh lama x tonton video tuh...

tapi aku syukur juga, arwah meninggal pada petang jumaat waktu malaysia/ ptg khamis waktu London..

biarlah dia meninggal macamana pun, at least MJ meninggal dalam keadaan Islam.

aku baru dpt tahu smlm bahawa MJ sudahpun menunaikan umrah haji dia pada bulan Disember 2008 bersama Sultan Bahrain. agak terkejut juga aku bile baca forward yahoo drpd kawan aku. tpi aku rasa lega juga. sbb aku ingat dia hanya islam pada nama.beliau juga convert to islam pada november 2008. sebulan sblum dia menunaikan haji. huhuhu.

and semestinya sebelum dia pergi menunaikan haji, dia sudahpun mempelajari al-quran dan agama islam.

apa2 pun, aku doa agar roh MJ sentiasa dicucuri rahmat dan diampunkan dosa2 lampaunya..

aminn!~


p/s: sblum meninggal arwah Mikael, ada menyanyikan lagu baru bertajuk 'GIVE THANKS TO ALLAH. cuma belom smpat habis dirakam.

0 letak apa?: