? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Saturday, May 16, 2009


Merah itu -Kolej Universiti Insaniah, Yang biru pula- Politeknik Kota Bharu, Kok Lanas.
Mana satu pilihan aku?
arh! kelirunya fikiran.
Mama suruh buat keputusan sehingga hari Rabu nie.
:(

Malam semalam, keluarga aku, keluarga Ami r(pakcik aku la), keluarga Abah(pakcik aku gak) & neighbour Ami r pergi dinner dekat Ikan Bakar Jeram.

habislah banyak persoalan menanya aku dan aimi,

"Korang dapat kat mana?"

ada yang siap berbisik tanya.. hairan. bukannya soalan private bagi aku. buatpe nk berbisik? ahaha.
aku dapat tahu, Alan(sepupu aku, sebaya) jugak dapat Politeknik Kota Bharu, Kok Lanas dalam course- Diploma kejuruteraan mekanikal.

tak hairanla dia dapat- sebab dia memang hebat dalam bab2 ni pn.
huhu.

Kak Ipah @ Sheeri : Masuklah poli boleh sama dgn Alan.
Aku: Masuk sama dgn Alan? ala, macam lah alan boleh jaga alya. dia report adalah nanti.
Alan: ala. sekali skala report tak salah kot.(gelak)
Kak Ipah @ Sheeri: oohh.kira line tak clear ah nie.(gelak bsar)

ceh,..
kesitu plak. hbaha. takdelah. aku tak hairan pn kalau Alan ada. lagi aku suka. kitaorang lately dh makin kamcing. dulu haraaaammm.. masuk form 4-5 baru nampak rapat.

tapi entahlah. aku teringin juga nak belajar dalam asasi pngurusan ni. tapi....aku nak ukur bhan gak. tapii..aku x brape dgn kelate ah. adeshhh.

mama suruh aku solat istikharah. bagi minta petunjuk. tgklah insyaALLAh malam nanti aku buat. ini penentu kehidupan aku kowt. AMIN~

P/s:
I want that sweater lagiii..
mama! pls bring me to Mydin again.:((

0 letak apa?: