? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Sunday, April 12, 2009

Simple Task


Question: Letak gambar 'Hero/Heroin Cilik' yang korang suka/sayang. tak kira lah lelaki/perempuan/adik/adik sepupu/ pelakon ke apa ke. tak kisahlah asalkan dia masih kanak-kanak bawah umur. kemudian sila Explain kenapa anda memilih kanak-kanak tersebut sebagai Hero cilik.

Muhammad Haziq

explain: Aku pilih Haziq kerana budak ni cute sangat! geram tengok perwatakan budak ni yang tak takot malu, berani berdepan dengan Audience(kalah aku..huhu), petah berkata-kata and pandai menjawab setiap kata orang biarpun tak lancar tapi kata-kata dia memang tak kering gusi. Dia ni aku tengok agak berfikiran jauh. mungkin sebab terlalu banyak tengok Tv. tapi itu tak heranlah sebab kata budak-budak. hehehe. Tapi satu lagi sebab aku suka tengok Haziq nie sebab rupa dia saling tak tumpah macam muka anak saudara aku iaitu, anak kepada sepupu aku, Meor Farhan Hafizzudin.

Aku mahu: Anis Farhana, Aimi Nadhrah, Natasya, Aisya dan Kaza NizamShah untuk buat Hero/Heroin cilik mereka.:D

0 letak apa?: