? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Monday, April 20, 2009

i've got MAIL

okey, blog lepas aku beritahu yang aku dapat masuk Matrix Pahang ryte? & yes aku dapat dekat Gambang. Satu sampul surat tebal masuk dalam peti surat aku. aku igtkan tawaran lain ke. rupanya Matrix kasi Full complete pamplet tentang matrix pahang.
Pamplet yang aku terima dalam sampul surat yang aku terima. hmmm.Nampak macam besar jugak Matrix Pahang ni. tapi dorm perempuan tak berada dalam satu kawasan. dia bersepah.
antara dokumen yg aku terima dalam sampul surat Matrix. tebal2.:)


Surat Tawaran pertama aku terima. tapi tak tahulah aku nak pergi ke tak. hadoih.:(


Pelekat Kereta untuk kemudahan memasuki Matrix nanti. dia bagi ni katanya untuk elak kesesakan lalu-lintas. lawl. blok C. Blok C.

Buku Panduan dan Dokumen pelajar yang aku terima. aku terasa macam nak duduk asrama bila baca buku panduan tu. memang asrama pun. lawl. tapi aku tgk. majoriti budak-budak perempuan lagi banyak daripada pelajar lelaki.

Siot Arh! aku taktahu Matrix ada MUET-MALAYSIAN UNIVERSITI ENGLISH TEST. Aku kalau boleh seboleh-bolehnya takmau ambil MUET. tapi tak sangka pula Matrix ada MUET. takut pulak aku. english aku dahlah teruk gile. huhuhu.:(

tapi aku fikir-fikir balik...aku patut terima ke tak Matrix? mama kata aku takpayah pergilah Matrix. hmmmphh.:S no commnt.

0 letak apa?: