? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Thursday, April 16, 2009

Di Tag oleh Anna

soalan untuk panas'kan badan dulu.

1.anda lebih suka karipap sardin atau karipap kentang ?
disebabkan aku senang muak dgn sardin so Kentang ROCK! heheh.:D

2.anda lebih suka air kelapa atau air tebu ?
Kelmarin aku baru lepas minum air kelapa & air kelapa pengubat tenaga aku so sudah tentu air kelapa.;D

3.apa pandangan anda mengenai isu jerawat tumbuh selepas makan kacang ?
Tak setuju. aku makan kacang rilek je. aku lebih stuju dgn fakta science.

4.anda paling tertarik dengan lelaki/perempuan yg mcmne ?
aku tertarik dgn lelaki Hillarious, sweet, gentle to girls, bijak dalam berkata-kata. tak berapa suka lelaki yang suka berbasi basa. and seorang yg matang.

5.apakah perkara yg wajib anda buat sblm tido ?
pasang 'Asmaulhusna dan selawat nabi. lately aku kena kerap balut kedua-dua lengan aku sebelum tido atas sebab tertentu.

soalan yg mmerlukan anda berfikir dengan lebih mendalam.

1. andaikan ada org menghina ahli keluarge anda. apakah yg anda akan buat ?
confirm2 la aku akan siasat siapa? then i'll confront them and said "Apa masalah kau nak hina2 keluarga aku? keluarga aku ada buat hal ke? kalau ada takpayah ah nk hina2. cakap depan2 sudah ah. kita settle kan semua ni. ko suka ke nk dpt dosa free2?"

2. adakah anda akan tolong kawan anda yg dlm kesusahan wlupn dia pernah khianati anda ?
Kalau dia dah menyesal dan bertaubat. aku akan tolong tapi kalau dia masih begitu. hipokrit? aku tak pastilah. takut berlaku dua kali.

3. andaikan besok hari terakhir anda hidup.apakah perkara yg anda ingin buat sblm mati ?
insyaALLAH aku akan penuhkan kewajipan aku. mohon halalkan makan dan minum aku drpd mama dan walid aku. & jumpa org2 yg aku sayang dgn mengatakan aku sayang dia.

4. adakah anda akan pilih org yg anda cintai atau org yg anda sayangi sbgai psgn hidup ?
aku akan pilih orang yang aku sayang dulu sblum aku cinta dia sebagai pasangan. :)

5. apakah yg mmbuatkan anda b'smgt untuk hidup sampai sekarang?
Untuk Parents aku of course. tanpa diaorg siapalah aku.

6. andaikan masa dpt diputarkan balik,apakah yg anda ingin betolkn ?
aku nak lalui saat manis ketika di sekolah menengah. tapi aku taknak lalui saat pahit di sana..

7. adakah anda akan give up jika perkara yg anda lakukan asyik gagal?
Gagal sekali bukan bermakna gagal selamanya kalau kita tak berusaha.:D

8. adakah anda akan memaafkan org yg telah merosakkan kehidupan dan kerjaya anda ?
aku nak cakap aku maafkan tipolah tu. sbb aku belum mengalaminya. so jawapan aku. aku tak pasti.huhu

9. andaikan kawan anda menghidap penyakit b'jangkit. adakah anda akan masih bekawan dengan dia?
aku dh slalu kena penyakit berjangkit kawan2 aku. tapi aku masih kawan dgn dia.

10. sesetengah org mengatakan budak-budak amatlah menyusahkan. apa pandangan anda ?bohong! bohong! budak2 amat lah fun. biarpun cerewet byk songeh and bising.tapi kalau tgk muka comel diaorang jadi seronok tgk diaorg happy.;D

org yg betuah untuk menjawab tag :
-Aisya
-kaza
-Aimieazie.

0 letak apa?: