? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Tuesday, March 31, 2009

See A boy PEE...EeWW!



tgk! budak tu kencing kat dalam longkang diperhatikan oleh ibu & kawan budak lelaki cina tuh.
i know.i know.

budak tu cuma umur 5tahun. tapi it's not necessary to 'P' kat dalam longkang...patut ke? tak berapa senonoh. tambah-tambah lagi ada seorang dewasa berdiri di samping budak lelaki cina( merangkap anak Jiran aku jugak).

lainlah budak lelaki itu rumah dia jauh sangat ke apa ke sampai tak tertahan paip dia tu, tapi u know what, rumah dia kat sebelah kiri dia je. he just have to go in & go STRAIGHT to the toilet which i so called now JAMBAN! macam susah sangat. selamba gle ibu kawan budak lelaki tu tgk budak kecik cina tu kencing. tambahan lagi ada kereta lalu lalang banyak kat situ.

yang paling best.....

adegan tu jugak diperhatikan oleh AKU, AAINAA && AIMI. we're teens ppl. nasib baik budak tu masih kecil. tapi kalau ikutkan hati aku dh lama aku sound anak jiran cina tu. Rumah dh 2 tapak kat sebelah kiri dia boleh-boleh gi kencing kat longkang. tapi aku tahan sbb dia masih budak & tak tahu erti malu atau segan. tapi aku rasa marah dengan mak budak cina perempuan tu. just tengok je anak kawan anak perempuan dia kencing. & let her daughter to see the 'alat tuttttttttttttttttt..' too. aku macam...what???

lagi best, seusai kencing, budak lelaki cina tu terus pegang tangan budak perempuan cina tu. padahal tangan tu la tadi baru lepas pegang 'alat Toooottttt" dia tu. aduhh..sedih betul.kotor.kecian budak perempuan tu,haih.:((

Wachaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!~

0 letak apa?: