? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Wednesday, March 11, 2009

Hard Day With Contact Lenses.


Aimi ngan Liyana mahu membeli Contact lens. aku tahu aimi mahu beli contact lens biasa. Liyana plak aku dgr mahu beli Contact lens berwarna biru. tapi tup. tup. tgk dia beli warna Coklat cerah. Cayalah! Geng Kak Mas. wakakakka.:P


Tapi kegembiraan mendapat Contact lens coklat itu hanya sementara diganti pula dengan adegan sukar utk memakainya. sila lihat gmbr dibawah.


Bantuan diberi kepada Liyana oleh:


-Aimi
-Ayu
-Aku
- Lastly, Kak Maswan..
Tengoklah bertapa seleraknya meja di toilet tingkat 3. ish3.:P
Ayu Atau Idayu, budak baru menanti dengan sabar kerenah Liyana utk bersedia memakai kanta lekap.
Ayu Kata: "Okey, Bukak Mata Luas-luas lagi.
Liyana: Aku dh bukak mata aku luas2 dh. kang bukak lagi terkoyak la mata aku.
Yana nie suka tutup kelopak mata. Hish! bukak la mata tu. jangan tidurrr!!
Ayu sudah berputus asa. Kak Mas to the RESCUE!
Mula-mula angkat kelopak mata camni. Aiceyh. dh macam Mak dengan anak dh dlm gambar nie. lawak gle. hahahahhahahha.:P
Janganla gelak! org nk pakai dh nie!~
Kak Mas membantu Liyana memakai kanta lekap. Bukan main susah daaa.!~ ni dh hampir 15minit pakai utk mata kanan je tuh. belom mata kiri.
Brape banyak tangan tarik mata Yana supaya Bukak! Bukak! Jangan tutup!~
Ambik kau, nampak sejelas2nya bagaimana Kak MAs letak contact lens tu ke mata Liyana. Akhirnya Masuk jugak.:DD
Akhirnya berjaya jugak aku pakai. lepas nie camne nk bukak ah? kak Mas tolongg! hahahhaha. org ramai yg masuk tandas tu asyik perhatikan gelagat Yana pakai contact lens. especially makcik pencuci tandas. bagi mereka adegan Yana macam free show bagi diaorg. siap boleh gelak2 & bagi nasihat lg. Lawok betul.:P
Wachaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!~

0 letak apa?: