? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Friday, March 20, 2009

Gathering!


Tring!

Lee Wen: hello. Syarifah. ini Lee Wen. nak tanya, kamo jadi tak pergi gathering hari jumaat nie?
akulah: Erh? Gathering. ntahlah. im not sure. kalau i nk gi. i nak pergi naik apa? lagipn i kerja shif pagi time tuh.
Lee Wen: oh ye ke? jadi you tak pergi ke? come on la syarifah. jom la.
akulah: i tak janji. tapi aisya abd rahman pergi tak?
lee wen: i blom call dia. nape?
Akulah: kalau Aisya pergi, i maybe follow dia.
Lee Wen: Okey then, i akan sms u nanti okey?
Akulah: Okey!

so, itulah perbualan aku dengan Lee Wen, Gadis cina merangkap EX ketua tingkatan 5sk1. aku jadi pergi ke gathering lepas. tapi setakat having dinner je la. selebihnya, aku, aisya, kaza, aimiazie, && Nadhira melepak ah. apalagi.

pukul 5 ptg, sewaktu aku tgh sibuk display magazine. tiba2 aku dpt msg drpd Aimiazie yg diaorang akan dtg amik aku kat parade. aku macam dh nk melonjak time tu. YEAY! sayang!~ korang! waekkekke. tak smpai beberapa minit aku baca msg tu. rupanya diaorg dh pn sampai dlm MPH. aku mcm. woahh..so fast meyh? aku tak beli baju lagi utk tukar nk g dinner. hohohoho.tapi takpe ah. korg temankan aku ek? hehehe

dinner 5sk1 rasa macam tak complete sgt. sbb ramai yg tak dtg. macam Nik AIsyah, Soo teng. tak dpt dtg, Kah How tak dpt dtg sbb apahallah den tak tahu. huhuh. dtg2 aku dh nmpk ramai budak cina kelas aku dh sampai. adoi, segan ah plak. tapi takpe ah.

disebabkan ramai budak cina dh amik kawasan sebelah kanan meja, so, aku,Kaza,Nad aisya & aimiazie amik seat sebelah kiri yg mmg kosong. pastu si Lai Chee hui tu pulak bising kata kitaorang apa?

"Hoi! Alyaa! apa nie! kenapa duduk sebelah sana? semangat assabiah betullah!"

walaupun suasana dalam kedai tu bising. tp aku dpt dgr dgn jelas apa yg si chee hui jerit drpd meja sbelah sana. aku sengih je. tahulah sejarah LULUS cemerlang. ayat tak nak kalah je. hehehe. Aku dengan selmba ah reply:


"Bukan semangat assabiah lah. tapi dh korg conquer seat sebelah sana. kitaorg dduk ah sini. lgpun, ni Chia Wen ada. chun leong ada. mana ada semangat asasbiah."

hoho.kan dh kena sjibik. tapi malam tu. memang makan tak ingat dunia ah. aku makan sekali 4 pinggan kot(aku kira tahu. tak tipu.tak tipu). bukan sedap pnye pasal. tapi lapar pnye fasallah aku bedal. kalau nak kata sedap. rasa makan kat situ sama je macam makan kat KFC atau MCD. huhuhuhu.

ada time tu, aku taktahu kenapa Kaza & chia wen buat keje gile bila time mkn ice cream. ada ke diaorg leh tambah Sos cili, mayonaise & so on dalam ice cream Vanila plus coklet? aku yg pnyelah tgh blur time tu. main rembat jelah ice cream kaza, ingatkan kaza tak nak dh. aku plak taktahu yg diaorg tgh buat experiment dgn ice-cream tu terus ah makan.

Rasanya, MASYAALLAH! masam2 manis plus pedas siot. tak pernah dalam hidup aku makan aiskrim camni. nk cover malo pnye pasal. aku kata ah sedap. nasib baik aisya pn sengaja ikut jejak aku rasa aiskrim tu jugak. tp x dinafikan jugak ah. rasa aiskrim tu agak unik. kekekeke.:P

Mak! aku nak juga kena suap!!! ngangaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!




tapi malam tu kecian ah. rasa mcm kitaorg nie tak adil plak. lepas makan. we the MALAYS minta diri awal sebab aisya kata nak beli tiket wayang mak dia suruh. tp tgk2 Mak dengan kak Alia dh ada kat panggung dulu. haih, cian budak2 sk1 lain. tp tak kisah ah. aku, aisya, kaza aimiazie & nadhira enjoy kejap kat kids section! huahuahua.:P


we're the 2 pirattes. be careful. we're bite! ARGHHH!!


inilah kete import idaman garfield. bukan selalu garfield kasi tumpang naik keta dia kan?.



sudah agak lama aku mengidam mahu naik belakang anjing. akhirnya muat jugak.wakakaka. mcm sial je muka.nak tompang? boleh blah!

argh! mereka pencilok anjing peliharaan aku!tidakkkkkkkkkkkk!

selepas syok jd budak2 semalaman. aku, kaza & aisya balik ke panggung wayang tgk plak cite DRAGONBALL revolution. DAMN! the GOKU was kinda hOT sial. baru mula cerita je aku dh kata hensem, aku bgtaw aisya. she's said: Biasa je.


tapi tgk ah bila cerita dh habis. dia yg pulak puji GOKU tu hensem. i've told you,!!

wakakakakak!:P

0 letak apa?: