? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Friday, February 20, 2009

WRONG NUMBER2X

12:50PM


KRING2.........(telefon cashier 1 berbunyi nyaring)


Kak Mas: Alya pergi la angkat phone tu.Liyana agaknya yang call tu.

Akulah: Hello? MPH Subang Parade.

Liyana: Ye ke ni MPH Subang Parade.

Akulah: Yea. kenapa? tak percaya ke?

alang2 tu kepala aku menjenguk sedikit kepala ke cashier belakang di mana Liyana berada. Memang sahlah ni suara dia.


Liyana: Macam tak percaya je ooh. Aku dapat call MPH subang Parade.[suara excited]

Akulah: Wahh..mcm famous semacam pulak aku rasanya dowh.(gelak)

Liyana: Ha'ah. tahu takpe.Aku nak sign.. tapi betul ke nie MPH subang Parade? Ataupun MPH outlet lain ni?

Akulah: Eh. tak betul-tak betul salah-salah. Wrong-number wrong Number..

Liyana: Wo...i.............(belum sempat dia nak berkata lanjut)

Akuh terus........

PLAP!
Telephone aku letak.


tergamam Liyana dekat Cashier belakang sebelum sempat dia nak cakap apa-apa aku dah letak phone. Hahahhahaha. tak boleh bla dowh muka Liyana kalau tgk LIVE. mmg terpaku adalah. Aku dengan Kak Mas gelak besar. cian ko. sorry ah. Aku sbnrnya dh lama nk buat camtu kat customer. tak pasal2 ko plak kena. Padan Muka sape suruh main-main telephone. mentang2 Arif takde ko main-main plak.keh3. majuk ko camtu. Naz kat sebelah gelak2 je. Bagus ko Naz. LOL>:P


Wachaaaaaaaaaaaaaaa!~

0 letak apa?: