? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Monday, February 9, 2009

TODAY TIRING DAY..


TOMORROW IS OUR DOOMDAY!

wargh! PENAT SIAL HARINIE. dahlah aku sekali lagi cashier sampai pukul 10malam[12;45PM-10pm]. Tapi disebabkan esok stock tick. Aku terpaksa bereskan jugak display MAGAZINE yg bertimbun sampai aku terskip lunch break akuh pada pukul 11:45AM. pukul 12:50PM baru aku keluar selepas akuh bagitahu Kak Ina[the keyholder for morning syif]. Nasib kak Ina baik. sayang Kak Ina.

So, Akuh makan dengan Aainaa & Yin. Makan-makan kat Foodcourt. balik2. aku tgk muka Kak Tiqah[yg sepatutnya akuh ganti dia jadi cashier pukul 12:45PM td] muka macam kelaparan je. so aku lari2 ke Cashier room tapi lepas Punch card ah.

Masuk-masuk je, Kak Ina menyambut akuh dengan girang. Bukan sebab aku VVIP mahupun double-triple bos[ceh wah..hehehe] tapi sebab dia mahu akuh cepat amik float & dia mahu makan. dia lapor. Cesh. Maaf Kak Ina. saya kira dengan Pantas yek.

sebaik je ganti. Again Akuh cashier dgn Kelvin Fossilian! Or apa nama timangan aimi pada dia..Mr Kacang! tapi sekarang kena tambah Mr Kacang Bin BB[Buruk-buruk]. nama belakang tu Akuh dengan Lala buat. kenapa buruk-buruk? korang tanya?

aha,

sebab time aku jadi cashier si Guna suruh aku buat housekeeping kat bahagian 3 for 2 kat dpn nun, alang2 customer tak ramai. then aku terjumpa satu buku ni yang ditampal 3 apa tah nama dia. aku tak ingat. tapi buku tuh pembalut dia dh koyak-koyak. so aku amik la buku tuh utk balut balik. Tapi aku dh bingung macamana nk balut so Lala cakaplah.

"Alarh, balut buruk-buruk je," kata Lala sambil lipat pembalut & tampal dengan salotape. si Kelvin atau Mr. Kacang ni tgh buat return boleh-boleh pulak pasang telinga. pastu sebut balik...

"Buruk-buruk, buruk-buruk," banyak kali jugaklah dia sebut dengan loghatnya yang tersendiri[biasalah kata orang Bidayuh]. tapi kalau dengar in LIFE mmg lawaklah cara dia sebut. itu la datangnya nama Mr. Kacang bin BB[Buruk-buruk]. wakakeeke.:P

dengan si Kelvin ni aku sentiasa tersenyum. tak boleh tak tersenyum. Biarpun aku dah berhenti gelak sebab tgh kira duit pn masih boleh tersenyum sampai ke telinga. so kiranya depan customer aku beri senyuman yang ikhlas sepenuhnya la. hahahahaha.:P paling best bila jadi cashier dengan si Kelvin ni...bila kitaorang buli dia, dia tak balas. cuma senyum-senyum sumbing je...dia bagi peluang kitaorang buli dia, pastu tak lama dia akan membalas buli kitaorang dengan cara hendap. hohohoho. siot betul. main jahat.:P

well, takpayhlah akuh nak cite panjang2. korang cuma tahu harinie kitaorang semua busy gila babeng sudah cukup. dengan customer yang tak pandai nak hormat barang dalam kedai tuh. Haish. nasib aku tak hilang sabar. huhuhu...

Esok HQ [headquarters]akan datang jadi controller kami. huaaaaaaaa! gigil siotttt! bak kata Kak Tiqah.

"Kepala lutut aku dah menggeletar dah ni,"

wakakakakkaa

WACHAAAAAAAAAAAAAAA!~

0 letak apa?: