? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Sunday, February 1, 2009


Malang dah berbauu....



pelik je kan aku pnye tittle kat atas nun...tapi sebenarnya memang takde kena mengena pun. saje je buat tajuk macam tuh. ehemm..ngeee.:PP


Harinie...agak slow jugak ah tapi aku tengok semua customer jalan laju macam nak kejar train je. sampai berlanggar-langgar berasak-asak..hah, sampai nak bertumbuk pun ada jugak. tapi dalam mimpi jelah. Aku je yang rasa macam nak ajak customer nie bertumbuk tapi aku terpaksa membawa kesabaran dalam diri aku(padahal dalam hati dah menyumpah seranah dah).


Part paling best dalam hidup aku bila aku kerja ialah time break. YEYEAH! saat tu terasa mahu melonjak dan mengatakan "OH MPH INI AKU YANG PUNYA" wakakaka.:P merepek je aku nie kan. Biasalah. orang dah sewel. nak buat macamana ye dok?


Harinie aku dinner break dengan Ika @ Siti Zulaikha Ahmad. bukan main minah nie cari aku. kalau part makan, laju je ajak.."Alyaa, jom break," aku no hal. buku berterabur atas lantai, aku biarkan je selerak(acah je. mati aku kalau biarkan).


Ika: "Jom makan kat carrefour,"

Akulah: "Duit aku tinggal rm4 je dalam poket. mahu makan apa?"

Ika: Taknak cucuk duit ke?

Akulah: Taknak. aku sayang duit. karang Maybank suruh aku keluar rm50.

Ika: takpe. Jom ah makan kat Nasi kandar tu. situ murah sikit.

Apalgi..cadangan dah diplan. namun teriklan seketika bila tengok hujan di luar.


Ika: Hujan seyh. macamana nie?

berfikir sebentar......................


Akulah: Alarh. redah sudah..macam tak biasa pulak hujan nie. Air free kot.

Ika: aku okey aje. dah lama aku tak mandi hujan nie.

saat mandi kerbau bermula...............


sampai2 di Foodcourt Carrefour. memang agak sejuk ah. dgn badan basah dgn hujan. sgt sronok dpt mandi. the we go straight...no belok-belok. sampai ke gerai Nasi Kandar. Den sebenarnya kurang sikit dengan gerai nie...atas dasar layanannya yang kurang Masyukkkkkkk..tapi dh murah, ahh..bedal je la.


apatah lagi den nampak nasi beriyani ada pulok. kecur kecur air liur. ngeh3. so habis sudah duit den sebanyak rm4.50. esok den nak makan mende lak? :(


dalam-dalam membeli tu. Adalah pulak 2 orang mamat nie. sorang pakai baju warna oren. sorang putih. yg kuning diri sebelah aku. Tak tegur mende ah sbb aku tak toleh kat arah dia.


tapi time aku dh habis byr, nampaklah jgak membe dia yg baju putih tu pandang aku. Mahu aje aku ada sikap kurang ajar dengan cakap.."Apa pandang-pandang? tak pernah tengok perempuan ke?"


tapi disebabkan aku kurang ada sikap kurang ajar & taknak praktikkan walaupun sekali sekala aku dah praktikkan. so aku senyap & panggil Ika. time Ika dah bayar, nampak pulak mamat kuning tu tanya soalan yang aku rasa nak kata bangang ...Bodoh pun boleh jadi jugak..apa soalannya?


"Awak kerja kat MPH Parade ke?"


den macam. Wassup lu mat. diri sebelah je tpi mata macam perlu pakai cermin mata berkuasa 400. besar-besar kat tepi lengan kitaorang ada tulis..www.MPHonline.com.my... tanya soalan bijak pulak tu.


so ignore them, den cariklah tempat duduk. ingatkan nak duduk tepi tingkap. alih2 si Ika nie dh dapat seat kosong dekat-dekat dengan tingkap(alarh lebih kuranglah tu.). sebelah meja kitaorang ada meja kosong jugak.


tengah2 baru nak syok makan. si oren dengan si putih(mamat) duduk kat meja sebelah yg den kata kosong tu. Ah, sudah.. bukan main banyak seat2 kosong kat dalam foodcourt tu tarik jugak meja sebelah kitaorang.


Kalau nak makan, takpe...go on. enjoy2. tapi masalahnya, pinggan atau mangkuk satu pn takde. yg ada cuma air minuman je. okey, takpe2. itupun den boleh terimo jugok. maybe depa nak rilek2 ke.


Tapi kalau nak rilek pun. Takpayah ah mata nak dok pandang meja kami. ingat ada wayang kot kat meja kitaorang nie asyik pandang2. Pandang taknak toleh balik plak tu. Takpayahlah dengar gossip orang perempuan. hek'eleh sibuk je(ngeheee)Ahh..pedulik ah. nasib baik kitaorang dah nak habis makan dah.


Tup.tup. part paling best...abang Azhari datang dengan claypot mee nya. hahaha.tercengang diaorang bila nampak den lambai kat abangAzhari. pandang 2 kali kot dekat abang Azhari. Yeah! Abang Azhari's safe the day. wakakaka.:P Aku sebenarnya tahu niat mamat oren tu...rasanya dia nak tegur Ika(sbb drpd ekor mata aku nmpk si oren pndg Ika.yang Putih tak perasanlah plak). tapi dia tggu time kitaorang nak ciow..tapi malangnya Abang Azhari datang..hahaha.melepas korang cian..


Bila den bgtaw Ika pasal hal tersebut...jawapannya.....


"Taknaklah...yang oren tak handsome tapi yang putih tu boleh tahan,"


wakakakaka.pergh..minah ni gatal siot. dahlah tadi time cashier, kat depan ada customer(perempuan lah) boleh2 kau puji kuat2 & usha seorang mamat ni Handsome & siap dengan gelagat overEXCITED plak tuh. mata siap pandang taknak lepas. Kan dah kena sejibik dengan Akak customer tu. apa yang dikatakan ika kata sebelum akak customer enterframe?


Ika: Ui Ui. Alyaa.alyaa, Kak Yus...mamat sana tu handsome siot. Handsome gila(cakap dalam nada kuat)

Ika lagi: Kak Yus.Kak Yus...cepatlah tengok tuu..handsomeee..

Akak Customer: Haih, jadi cashier ni best ye, suka dia kalau dapat usha lelaki handsome..sampai taknak lepas pandang..buat penaik semangat ke?(senyum2)

Akulah: Biasalah kak, orang dah angau...kecian pakwe dia nanti.(gelak)

Hah, tu dia.. kena sebijik. cakap taknak cover seyh si Ika nie. nasib den dengan kak Yus busy dengan check float. kalau tak, maybe kena jugak. wakekeke.:P Tapi akak tu sporting ah. waa respect.(sbnrnya banyak lg dia ckp...tapi terpaksa buat cutting line sbb tak ingat apa yg dia cakap. heheh.:P)


wachaaaaaaaaaaaa!~

0 letak apa?: