? ??????????????The Drawn Eclipse? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1269 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Abstract Rainbow? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??2 Grabs Today. 8037 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

.Just for preview.[i go]

Wednesday, February 4, 2009

BRIDE WARS BEBEH!

Kate Hudson[Liv Learner] & Anne Hathaway[Emma Alen]

Den sebenarnyo sudah agak lama tidak pergi menonton. so harinie baru dapat peluang kecemasan...opp..silap2 peluang Keemasan. den menonton dengan 3 orang lagi kawan den. double Aisyah/Aisya & Wan NurAzleen.


sronok jugak ah cerita ini. den suka tengok muka Anne Hathaway. Dia sangat cantik. den sangat suka tengok dua bijik mata dia yang bulat bersinar tu. Rambut dia pun bersinar. Badan walaupun kurus keding tapi ada shapenya. Hot sial! [eh? aku dh terpengaruh ayat abang Andi ke?] hahaha..


seriously la den cakap. Den pun perempuan ah. Anne Hathaway nie kalau dipandang beberapa kali pun takkan jemu. sebab wajah dia manis. lagi satu penyebab orang akan pandang dia 2x ialah disebabkan matanya. Anne, tukar mata jom! HAR HAR HAR! >;E


aku kurang sikit dengan Kate Hudson. dalam filem ni dia nampak macam tua habis. i mean, muka dia yg nampak tua, tapi umurnya muda. mesti dia ni banyak minum arak & hisap rokok nie. sebab tu muka nampak lebih tua daripada umur. lagipun, i dont think she's seksi? does she? maybe sebab badan dia kot. huhuhu.


Harinie kerja aku menghabiskan duit[duit dalam bank pun dh sedia ada habis], so aku menghabiskan lagi duit aku. huwaaaaaaaaaaa.:( bila gaji aku mahu keluar!?? cepatlah Maybank. masukkanlah gaji aku esok. sedeh nie. boleh bawak nangis sampai ke tidur taw. nanti kalau aku dh kerja, aku mahu makan apa? adeshhhhhhh. touching2.:((


Wachaaaaaaaaaaaaaaaa!~

0 letak apa?: